Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vitual dj hapert met inladen van nieuwe videoclip

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een laptop HP pavilion 9350 eb gekocht
HP Pavilio Legitieme Windows Vista® Home Premium 32-bits
• Intel Centrino processortechnologie
• Intel Core2 Duo Processor T8300
• 4096 MB (2 x 2048 MB)
• 500 GB (2 x 250 GB) SATA vaste schijf 5400-rpm
• 20,1-inch WXGA+ high-definition HP Ultra BrightView breedbeeldscherm
• NVIDIA GeForce 8800M GTS tot 1791 MB videogeheugen beschikbaar, waarvan 512 MB gereserveerd
• IEEE 1394 Firewire-interface
• Blu-ray ROM met SuperMulti dvd±r/rw dubbellaags
• Bluetooth draadloos netwerk
• Intel PRO/Wireless 4965AGN netwerkinterface
• Tv-tuner DVB-T Dockable afstandsbediening
• HP Pavilion webcam met geïntegreerde microfoon
• 5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten
• Geïntegreerde vingerafdrukscanner

Dit is nu toch een laptop waarvan je denkt "hier zal alles wel goed mee werken" maar niets is minder waar.

Telkens als ik een nieuwe videoclip wil inladen hapert de clip die op dat moment aan het spelen is. Wat is hiervan het probleem. Al mijn audio en video staan op mijn harde schijf.

Heb deze vraag over een paar maanden nog gesteld maar er was toen geen antwoord voor handen

Wie kan mij helpen?

vriendelijke groeten
Berco
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 2:37 am
Het virtual dj team kan hier geen duidelijk antwoord op geven.
Ik hoop dat men ooit met een oplossing komt maar tot nu toe is men verrassend stil hierover.
Zoek hierover in het forum en kijk wat men hierover al heeft geschreven.
Zo kan je b.v veel vinden in het Engesle forum op de woord: freezing

Tot nu toe heb ik van niemand van het team een concreet goed antwoord gehad
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 12:40 pm
Ik heb nergens last van.
Misschien komt het door het feit dat mijn VDJ altijd en eeuwig op automix staat.
Als een clip loopt en ik trek een nieuwe clip van de side list naar de play list hapert ie niet.
Als een clip loopt en ik trek een niewe van de side list of play list naar het 2e dek, hapert ie ook niet. Dan wissel ik met de crossfader en het loopt gesmeerd, beter dan ik het vroeger met dvd spelers kon doen.
M.a.w. ook al staat-ie op automix, kun je nog steeds de "echte" dj spelen en met de cross fader je wissels doen.
Misschien slaat dit nergens op maar je kunt dit automix idee altijd even uitproberen.
Ik gebruik de laatste 5.2.1 versie.
Bob
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 5:32 pm
Ik heb hetzelfde probleem, het begon met video error en nu blijft de videoclip hangen als ik live mix. Dit gebeurt niet altijd maar wel vaak. Als ik dan de andere clip unload gaat hij weer vrolijk verder. Vorige week zelfs 2 volledige crashes gehad, probleem is de video driver of hardware. Ik heb al alles gewisseld, nieuwe videokaart en drivers maar probleem blijft bestaan. Ik heb een supersnelle computer, processor doet maar tot max 10% tijdens het draaien. Tijdens het draaien van virtualdj op een hele avond moet ik het programma op zijn minst 2 keer opnieuw opstarten en als ik geluk heb krijg ik geen crash. Zie mijn post (video error).
 

Posted Tue 16 Dec 08 @ 9:07 am


(Old topics and forums are automatically closed)