Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: numark virtual vinyl doet raar

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi,

vandaag na lang twijfelen tussen serato of virtual dj (dan in de numark verpakking) toch maar besloten om vdj te kopen, maar de eerst problemen duiken al op, drivers en vdj geinstaleerd op de muziek laptop zonder probs, timecode config zonder probs (timecode cd's via autoconfig, 100% signaal) daarna probeer ik om een liedje af te spelen, lukt aardig, ik wil terug keren naar de cue en daar gaat het mis, heel het liedje speelt achterwaarts in een versneld tempo af, ik probeer het nogmaals het liedje speelt voorwaarts af in versneld tempo, ik druk op pauze, cd speler stopt maar de muziek blijft verder gaan. een maat die wel serato heeft en die hier zojuist ook ff geprobeerd heeft kent dit probleem niet. kan dit aan een instelling liggen? het is toch vrij lastig dat als je op pauze of cue drukt je song gewoon verder speelt of niet terugkeert naar zen cue en achterwaarts begint te spelen. graag snel een antwoord want als dit gebruikelijk is voor vdj dan gaat dit pakket snel terug naar de winkel en wissel ik voor serato

mvg,
sven
 

Posted Thu 27 Nov 08 @ 5:38 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Is niet zo erg zenne gewoon uw fisckes verwisselen heb dat ook gehad lol
je kan dat ook softwaire matig doen maar het is het beste dat je rood en wit fisckes verwisseld bedoel ik wel aan de line in van uw sound.
kaart kan ook zijn dat je aan uw cd spelers of platen spelers verkeerd heb gestoken maar normaal is het zo wit bij wit en rood bij rood.
Bij mijn soundkaart may 44 zie je dat niet heb net gezien bij uw soundkaart kan je niet mis zijn.

mocht je geen fouten gemaakt hebben dan moet je je signaal inverteren
laat iets weten


greetz
dimi

.
 

Posted Fri 28 Nov 08 @ 1:33 am
alles is correct aangesloten, moest het signaal verkeerd aangesloten zijn dan zou je geen 100% scoren op je virtual vinyls, het probleem was blijkbaar dat de auto config op de botten trekt, kheb de silence moeten veranderen en nu werkt het wel maar toch nog nie zo perfect als met serato

mvg
sven
 

Posted Fri 28 Nov 08 @ 1:12 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
is raar bij mij werkt het krak het zelfde.

en hoe staat uw time code absolute, smart ....


 

Posted Sat 29 Nov 08 @ 10:13 am
staan op smart, maar nu ik de silence heb veranderd is het toch al aanvaardbaar, kga nog niet zeggen perfect maar het komt toch aardig in de buurt van een normale cd, enkel nog de cue's die zeer moeilijk in te stellen zijn
 

Posted Sat 29 Nov 08 @ 10:48 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Bij mij staat dat op absolut.

Nou ik heb vrijdag gedraaid met cdj 400 en thuis heb ik dns3500 is juist gelijk cd speler cue punten in stellen start reactie.
Volgens mij is er nog altijd iets niet pluis man.
als je ziet dat mensen video scratches doen met uw time code systeem.
Hebben Nuemark een forum ?
Mijn meening is het moet even goed werken als serato 3 weken geleden heb ik bij mij thuis serato en virtual dj op mijn nuo 5 aangesloten gestuurd met denon was echt het zelfde.
dat moeten we toch eens verder uit pluizen
 

Posted Sun 30 Nov 08 @ 4:14 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
dit wou ik ook nog zeggen toen stond die seratop realitve hadden we ook problemen met de cue en en niet juist starten.

wat ik ook heb moeten doen is de gedownloade time code van virtual dj met een gain programma op 80 % gezet geluid volume.
als die mp3 eeens wil testen laat iets weten dan stuur ik die eens door
 

Posted Sun 30 Nov 08 @ 4:17 am
ik kan men cue's wel instellen maar nog niet zo precies als met een normale cd, je hoort en ziet op de visuals duidelijk dat terwijl je uw cuepunt instelt het soms te snel naar voor of achter schuift, voor de rest heb ik nergens nog problemen mee en loopt het voorlopig even goed als serato, als die cue's nu ook nog in orde raken dan zal ik al blij zijn.

mijn timecodes zijn gekocht (zaten in het pakket) dus daar kan het niet aan liggen
 

Posted Sun 30 Nov 08 @ 3:38 pm
ja die cue points. Dat is even goed een probleem bij serato hoor en bij traktor ook. Ik heb met alle systemen gewerkt en men maat ook, en we hadden beiden steeds problemen met die cue punten. Ze verschuiven steeds een klein stukje. Maar ja. Daar zal wel aan gewerkt worden zeker.
 

Posted Mon 01 Dec 08 @ 4:05 am
Solarius wrote :
ja die cue points. Dat is even goed een probleem bij serato hoor en bij traktor ook. Ik heb met alle systemen gewerkt en men maat ook, en we hadden beiden steeds problemen met die cue punten. Ze verschuiven steeds een klein stukje. Maar ja. Daar zal wel aan gewerkt worden zeker.


bij serato had ik er wel iets minder last van, en idd jij bent de eerste die verstaat wat ik wil zeggen met verschuiven, het is wel een beetje irri maar eigenlijk perfect op te lossen door te cue'en in vdj

thx
 

Posted Mon 01 Dec 08 @ 5:48 am
Ik sta vaak op tentfuiven, en trillingen zijn daar dus een probleem. Als ik mijn silence helemaal open zet werkt mijn timecode perfect, zelfs met serieuze trillingen.
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)