Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: beantwoord probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Als pro gebruiker en betaler had ik graag gehad dat er respons optreedt voor gestelde vragen .

Dus bij deze.

groeten Chris
 

Posted Mon 24 Nov 08 @ 10:00 am
Chris, Ewout laat al langere tijd niets meer van zich horen. In een wat oudere post schrijft hij dat hij soms erg moe wordt van no-licence users en hun vragen, en dat hij niet wist of hij er mee door zou gaan.
Ik neem aan dat er verder niemand is die verstand heeft van een Denon HC4500, anders zouden ze wel antwoorden.
Persoonlijk zou ik een effect gewoon via VDJ doen, daarvoor is het tenslotte geprogrammeerd.
Groetjes
Bob
 

Posted Mon 24 Nov 08 @ 7:17 pm
Laten we toch maar hopen dat Ewout toch nog terug komt , ,, maar om u verder te helpen, heb je het forum al is doorgepluist?? er is ook een handleiding bij uw vdj , zoek daar ook is ,, mischien helpt dit wel ??
Mvg albert
 

Posted Tue 25 Nov 08 @ 12:05 pm
dj3lHome userMember since 2006
Ik weet niet wie die Ewout is...
maar je moet gewoon hopen dat er andere gebruikers met jouw console en een antwoord verschijnen want Moderators zijn hier niet in het Nederlands.. of je moet je vraag even in het engels stellen ik denk dat dat beter is. Ik vond het ookal raar dat mijn vraag een dag later niet was beantwoord.
 

Posted Sat 29 Nov 08 @ 3:45 pm
Ewout is de moderator met de nick "Superstom". Dat moet je toch opgevallen zijn.
Hoe dan ook, als hij niet terugkomt is er inderdaad geen Nederlandse moderator meer.
Door mijn werk (ik draaii 7 maanden per jaar in Spanje) spreek ik goed Spaans en snuffel veel op het Spaans-talige forum. Daar krijg je users van Argentinie tot Mexico, van Miami tot Madrid, en het is er wel heel wat drukker. Daar zijn zo'n 4 à 5 moderatoren en users met 5 sterren die er afgrijselijk veel verstand van hebben.
Er staat o.a. een DIN-A4-lange handleiding over het gebruik van de Denon HC4500, er staat echter niets bij over effecten en dat is wat Chris wil horen. Maar, zoals ik al zei, waarom gebruikt hij VDJ niet voor de effecten? Je kan ze toch zelf maken?
Saludos
Bob
 

Posted Sat 29 Nov 08 @ 5:16 pm


(Old topics and forums are automatically closed)