Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Kan het VDJ-scherm niet verkleinen?!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb het probleem dat ik mijn scherm van VDJ niet kan verkleinen.
Ik kan het enkel minimaliseren (in de taakbalk verstoppen dus), maximaliseren (volledig sherm omvattend) en ik kan ook het scherm verslepen maar dan wel in maximale grootte.
Het is de bedoeling dat ik het scherm kleiner maak zodat ik ook tracks uit mijn folders kan slepen naar vdj. Ik doe het liever zo, dan browsen in VDJ zelf. Ik vind dat nog steeds overzichtelijker.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen zodat ik terug het scherm kan verkleinen?

Alvast bedankt!
 

Posted Tue 18 Nov 08 @ 7:56 am
Met 'n officiele VDJ 5.2 PRO heb je daar geen last van - daar heb je gewoon een "middenmaat", Is ook handig als je tussendoor een potje wilt kaarten.:D
Mvg
Bob
 

Posted Tue 18 Nov 08 @ 12:34 pm
Kan ik dit niet ergens verhelpen in de configuratie?
 

Posted Wed 19 Nov 08 @ 3:42 am
Vooropgezet dat het mogelijk zou zijn om in een piraten versie het scherm op "middenmaat" te zetten, dan kan toch alleen maar een andere no-licence user hier op antwoorden die precies dezelfde versie heeft als jij hebt. (en dat schrijf je er niet bij!)
Dit forum is eigenlijk for PRO users. En voor demo-users die VDJ PRO eventueel willen kopen.
Hoe dan ook, ik geloof niet dat het kan. Je zult je moeten schikken in de keus tussen minimum en maximum. En met de browser werken zoals de meesten van ons (denk ik). Ik begrijp sowieso niet waarom dat niet zo overzichtelijk zou zijn??? In de browser staat alles precies hetzelfde als in je documenten (music files).
Koop anders de PRO versie. Dan ben je voor je hele leven van alle gezeur af.
Mvg
Bob
 

Posted Wed 19 Nov 08 @ 5:11 am
Het scherm van VDJ kan niet vergroot of verkleind worden. Je zit vast aan de resolutie van de skin die gebruikt wordt. De browser van VDJ is goed genoeg om met je folders die je al gebruikt te blijven werken. Het is gewoon een dagje wennen.
 

Posted Wed 19 Nov 08 @ 9:28 am
Ok, bedankt voor het advies, mensen en pro-mensen.
Het ligt dus aan mijn slechte versie waarschijnlijk.

Ik zelf ben toch van mening dat de browser in VDJ niet optimaal is. De titel en artist komen dikwijls niet overeen met diegene die ik in mijn folders zie. Dit is waarschijnlijk omdat sommige mp3's geen correcte ID3-tag hebben, maar begin maar eens al die tracks te updaten met de juiste ID3-tag...

 

Posted Wed 19 Nov 08 @ 9:46 am
Dirty litl man wrote :
De titel en artist komen dikwijls niet overeen met diegene die ik in mijn folders zie.

Klopt. Nu begrijp ik wat je bedoelt. Ik heb hetzelfde euvel gehad, ook in pro. Juist in pro5 (in VDJ 2.0 had ik er geen last van).
De oplossing is heel eenvoudig en redelijk vlug. Kan je doen terwijl je staat te draaien. Ergens in het forum heb ik er een heel verhaal over geswchreven.
Bob

 

Posted Wed 19 Nov 08 @ 11:58 am
En je weet toevallig niet meer waar die topic staat of hoe hij noemde...?
 

Posted Fri 21 Nov 08 @ 3:39 am
De moderatoren zien het niet zo graag dat we "no-licence users" die een piraten versie van VDJ gebruiken, met technisch advies helpen. Heel vaak halen ze het antwoord dan ook weg.
Iets in de geest van "Je wilt niet betalen? Dan zoek het zelf maar uit!"
Ergens zit er wat in. De programmeurs van Virtual DJ willen ook graag brood op de plank.
Sans rancune
Bob
 

Posted Fri 21 Nov 08 @ 4:49 am
resjeHome userMember since 2008
ik heb de vdj met hercules en ik kan hem ook niet verkleinen weet niet bestaat er een oplosing ?
 

Posted Fri 12 Dec 08 @ 4:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)