Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules rmx: probleem met loops

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey

Ik blijf het volgende probleem hebben:
Smart loop staat aan, maar wanneer ik op 'loop out' druk, springt 'm onmiddellijk naar het loop-in point, en neemt 'm geen mooie 4/8/16 loops. Met als gevolg dat de loops natuurlijk out of sync gaan.
Bij eerste song die ik speel in elk deck na het opstarten van virtual dj, werken de loops wel.

Heb Virtual dj en de drivers al opnieuw geïnstalleerd.

Wat is er mis? Kan iemand me helpen?
Met de MK2 heb ik nooit problemen gehad, en moet volgende week voor de eerste week met de rmx spelen!

Thanx

Tom
 

Posted Sat 08 Nov 08 @ 11:30 am
niemand?
heb ondertussen ook een bericht naar de helpdesk gestuurd. nog geen antwoord ...
 

Posted Sun 16 Nov 08 @ 9:51 am
het lijkt erop dat de loop halve beats pakt, heb hetzelfde probleem.
Bij 4 beats (zelf aanklikken) is het probleem weg.
Moet nu nog zoeken waar ik de loop in kan auto instellen op 4 bijv.
 

Posted Fri 28 Nov 08 @ 11:34 am
nog steeds geen oplossing.
en aanklikken van 4 loops is voor mij geen optie: ik heb die rmx nu net om niets meer te moeten aanklikken!

 

Posted Sat 29 Nov 08 @ 11:40 am
Dat begrijp ik, is alleen een (tijdelijke) oplossing. Heb net een rmx ,hiervoor bcd 2000 ,die had het vreemd genoeg niet en maakt een prima loop op de beat.
Ik vermoed dat je de button zelf moet veranderen in de midi setup, ga zelf in de loop van de week kijken hoe.
want vind het ook zeer irritant. de rest werkt echter perfect.
Ik zag bij de tools een mapper, er staat echter specifiek bij, NIET voor 5.2.
vreemd
 

Posted Sun 30 Nov 08 @ 3:31 pm
Loopen met de RMX is een drama in de LE versie - zelfde probleem als dat je omschrijft
De enigew manier dat t mij lukt is als ik een track voorbeluister - ik stop de track, kies het loop in punt - en zet met de ffwd knop de track 16 maten vooruit en druk dan op loop out - nu heb je een goeie 16 maten loop - zelfde werkt ook voor langere loops
Maar loopen in een lopende track is nagenoeg onmogelijk om in sync te krijgen - ging idd met de mk2 veeeel makkelijker
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 11:35 am
Niet alleen met de LE versie.Ook pro is een nachtmerrie.
Er schijnt een oplossing te zijn met een mapper, maar krijg die absoluut niet werkend met auto loop 4,8...etc
 

Posted Tue 30 Dec 08 @ 4:05 pm


(Old topics and forums are automatically closed)