Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ Console RMX Virtual DJ 5.2.1,skins, trial probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hi allemaal, ik heb onlangs de DJ console RMX aangekocht, de software (virtual DJ 5.2.1) die ik gedownload heb via deze site, werkt goed MAAR ik had alleen maar 5 dagen gratis de PRo features. nu in die 5 dagen kon ik zelf mijn skin kiezen maar na de 5 dagen niet meer... het enigste waar ik kan op klikken is 'more'... waar staat ' activate 20 days trial of op Buy Pro version... Hoe kan ik ooit 20 dagen gratis gehad hebben als ik 5 dagen geleden mijn RMX heb aangekocht???? komt het omdat ik de PRO versie niet heb? is er een andere versie van VDJ die mijn RMX kan gebruiken waar ik wel zelf mijn skins kan kiezen?
Grtz.
 

Posted Thu 09 Oct 08 @ 3:34 pm
Heb je eerder een keer de demo van VDJ gebruikt? Het aantal dagen dat je de pro features kan gebruiken duurt net als de demo 20 dagen. Dus als je al 15 dagen de demo had heb je nog maar 5 dagen over.
Er is inderdaad een versie waarbij je je skins kan kiezen: De pro versie. Deze kun je met korting hier op de website aanschaffen.
Ewout
 

Posted Fri 10 Oct 08 @ 11:27 am
ahh dat vind ik wel beetje jammer want als je de mk2 hebt kan je dat wel zelf kiezen... ik heb de versie 5.0 maar daar kan ik mijn RMX niet gebruiken. en hoeveel is die korting?

Grtz
 

Posted Fri 10 Oct 08 @ 1:11 pm
Je kunt de Hercules Rmx versie gewoon gebruiken, alleen wel met de restricties van de rmx versie (oa geen insel mogelijkheden in het config menu). Wil je upgraden kijk dan hier
Ewout
 

Posted Sun 12 Oct 08 @ 12:49 pm
Hallo ik kan maar geen skins op me vdj 5.2 krijgen.

en kan ze ook niet zo goed vinden.

Gr. sharif
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 7:56 am
Heb je een VDJ Pro versie?
Vul dan je serial number in onder "Modify my profile".
Mvg
Bob
 

Posted Sat 10 Jan 09 @ 6:18 pm
KishwarHome userMember since 2009
hallo iedereen!

Ik heb de dj controle mp3 hier thuis , maar heb van een vriend de dj console rmx geleend.
Ik heb de drivers gedownload en probeerde toen aan de slag te gaan met Virtual Dj (v. 5.0).
Maar de mixer gaan niet aan. Welke versie heb ik nodig en waar kan ik die vinden?

Dankje!

Kishwar
 

Posted Sat 24 Jan 09 @ 7:23 am
KishwarHome userMember since 2009
Ik heb ondertussen de 5.2 versie weten te downloaden.
Nu doet ie t wel.

Alleen heb ik een probleem met de geluidsinstellingen.
Ik krijg t geluid niet goed.
Wat zijn de juiste geluidsinstellingen voor de Control RMX bij virtual dj v5.2?

Kish.
 

Posted Sat 24 Jan 09 @ 9:00 am
KishwarHome userMember since 2009
Ik heb de Consule RMX geleend voor een tijdje.
Ik heb nu de geluidsinstellingen wel goed
en heb de virtual dj 5.2 pro.

Ik heb nu een ander probleem:
Als ik een knopje draai of verschuif hoor ik een soort van gekraak.
Dat is heel lastig. Hetzelfde gebeurt ook als ik de knopjes aanpas op het beeldscherm met m;n muis.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
 

Posted Wed 28 Jan 09 @ 1:08 pm
Je computer of laptop optimaliseren of je performance settings lager zetten.
 

Posted Wed 28 Jan 09 @ 1:37 pm
@Bask, wat je nu doet is zwaar tegen de regels. Ik denk dat Solarius je meteen gaat blokeren.
 

Posted Thu 21 Jan 10 @ 9:59 am


(Old topics and forums are automatically closed)