Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: koptelefoon?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

heej ik kreeg laatst het idee om mijn koptelefoon op mijn pc aan te sluiten en dit te gebruiken met vdj , maar ik wil graag dat het geluid over de koptelefoon komt, en als ik bijvoorbeeld het level van deck 2 helemaal uit zet dus dat de muziek wel door gaat maar gewoon geen geluid uit de boxen komt. maar wel uit mijn koptelefoon dus, ik kan gewoon alles heel de tijd op mijn koptelefoon luistere zelfs als ik de muziek met de level fader uitzet. maar helaas ik snap er helemaal niks van hoe dit moet of kan. kan iemand mij plz helpen

b.v.d imobulum
 

Posted Mon 22 Sep 08 @ 12:27 pm
Je hebt minimaal een 4.1 geluidskaart nodig. Dan steek je je boxen in de front uitgang en je hoofdtelefoon in de rear uitgang. In het config menu kies je bij Sound configuration voor het icoontje met de hoofdtelefoon en de speaker. Dan selecteer je het deck wat je voor wilt luisteren.
Ewout

ps, lees ook de handleiding eens of zoek eens op het forum. Dit soort vragen staat beantwoord in de manual en er staan tientalen post over op het forum
 

Posted Tue 23 Sep 08 @ 12:10 pm
goud dankje ;)
 

Posted Wed 24 Sep 08 @ 8:53 am
hallo, ik ben nieuw in deze wereld maar heb het al een tijd willen leren, ik had min of meer hetzelfde probleem als deze persoon en heb dankzij deze thread ook uitgevonden hoe het werkt, alleen heb ik wel één probleem, ik hoor het door mijn koptelefoon en door mijn speakers, maar ook als ik de knop gebruik om de dek door mijn hoofd telefoon te beluisteren gaat het alsook door het geluid van mijn speakers, ik heb al de draden verwisseld alsook de instellingen in het config menu maar wat ik ook doe, het veranderd wel maar het is nooit juist.
wat doe ik verkeerd???
1 detail misschien, ik krijg via mijn geluidskaart wel het voorstel om de poort die gebruikt word voor de speakers wel als lijnuitgang te bevestigen
...en het is de trial versie :/
GK
 

Posted Mon 06 Oct 08 @ 3:22 pm
Je dient je speakers aan te sluiten op de front uitgang. De hoofdtelefoon op de rear uitgang en in het config menu dien je de optie met de hoofdtelefoon en de speaker te kiezen op het Sound configuration tabblad.
Ewout
 

Posted Tue 07 Oct 08 @ 4:23 pm


(Old topics and forums are automatically closed)