Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: bcd3000 + vdj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

ik zou graag een bcd3000 kopen en ik wil de vdj software er op gebruiken
maar ik heb gehoord dat er wel wat problemen zijn met deze combinatie
er zijn verschillende versies van vdj en ik zou graag weten met welke de bcd3000 het beste samen werkt.
als je het vdj software pakket koopt vervalt dat na een tijdje dan of kan ik dat blijven gebruiken ?

bedankt
 

Posted Fri 19 Sep 08 @ 12:21 pm
De bcd is een leuke console, de drivers zijn echter een stuk minder. Hierdoor zijn er problemen met ploppen, klikken en vastlopende geluidskaart buffers. Dit is niet alleen met VDJ, maar ook met andere dj software.
Zelf zou ik eerder een Hercules DJ console mk2 of een Rmx aanschaffen. Het voordeel is dat je hierbij gelijk een (uitgeklede) versie van VDJ hebt, waarmee je gelijk aan de slag kunt. Je kunt daarna upgraden naar de pro versie met korting.
Als je de bcd koopt is de enige optie om de VDJ pro versie aan te schafen. Deze versie blijft werken en tot nu toe zijn alle updates (met bugfixes en extra functionaliteit) gratis geweest.
Ewout
 

Posted Sun 21 Sep 08 @ 8:30 am
Hoe voeg je een gedownload effect toe??
Bedankt...
Keesz
 

Posted Mon 22 Sep 08 @ 9:31 am
Keesz, graag ontopic blijven. Deze post gaat over de bcd3000 en niet over effecten. Zoek een thread met het onderwerp van je vraag of maak een nieuwe thread aan.
Je download een effect, (zorg dat VDJ afgesloten is) dubbelklikt erop en het effect wordt geinstalleerd en is gelijk brijkbaar nadat VDJ gestart is.
Ewout
 

Posted Mon 22 Sep 08 @ 11:06 am
Ja sorry maar k heb zelf ook een BCD 3000 met VDJ
 

Posted Sun 28 Sep 08 @ 7:44 am
kan wel zijn, maar jouw vraag heeft niets met het onderwerp van deze thread te maken, dus: zoek een thread op met hetzelfde onderwerp, maak een nieuwe thread aan, of lees de manual van VDJ, want daar staat het gewoon in.
Ewout
 

Posted Mon 29 Sep 08 @ 12:07 pm


(Old topics and forums are automatically closed)