Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: (Mac) Geluidsproblemen trial VDJ 5.2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

NovixHome userMember since 2008
Hey

Ik heb onlangs de trial van Virtual DJ gedownload, om te kijken of het een waardige vervanger is voor mijn huidige DJ-1800.

Vreemd genoeg lukt het me niet om hem te configureren. Ik heb het geprobeerd op 2 verschillende manieren:

1. Via de Bose Companion 5
Deze boxen gaan via USB. In Virtual DJ stel ik bij output: Headphones in. Bij Sound Card(s) selecteer ik: 2 cards. Wanneer ik dit doe galmt er luid, irritant geruis door mijn boxen, én door mijn hoofdtelefoon die ik op de standaard audiojack in mijn laptop aansluit.

2. Via een externe geluidskaart
Ook hier krijg ik dat irritante geruis te horen als ik hem op '2 cards' zet.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? Bij de 20 euro kostende DJ-1800 was dit configureren kinderspel, maar hier begrijp ik echt niets van. Ik ben er zelfs mee naar de Apple Store in de buurt geweest, en zij vertelden me dat het aan Virtual DJ lag.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een MacBook pro met 2,5 GHz Intel Core Duo. NVidea 8800 GTx en 2 GB Ram. Ik draai Mac OS x 10.5.4

Groeten,
Klaas
 

Posted Tue 19 Aug 08 @ 2:38 pm
het probleem bij mij is, dat men 20 dagen op zijn, en zolang er geen nieuwe versie uitkomt kan ik nx meer ermee doen, weet iemand raad?
 

Posted Sat 23 Aug 08 @ 3:14 pm
Misschien VDJ 5.2 kopen en downloaden?
 

Posted Sat 23 Aug 08 @ 9:07 pm
Ik heb zelf geen Mac en hier ook teweinig ervaring mee, ik vraag het VDJ team even of zij weten hoe dit komt. Je kunt zelf ook een post aanmaken in het speciale Mac forum.
Ewout
 

Posted Sun 24 Aug 08 @ 8:04 am


(Old topics and forums are automatically closed)