Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 5.2 release

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Er is weer een nieuwe gratis versie van VDJ, deze kun je vinden onder de download center knop (voor VDJ full version users)

Aanpassingen: Er zijn een aantal controllers toegevoegd en verbeterd en een aantal bugs opgelost.
Zie voor de complete lijst hier.
Ewout
 

Posted Mon 28 Jul 08 @ 12:24 pm
Helaas verschijnen ook in de 5.2 versie sommige titels niet. Wel de artiest en soms kan je op goed geluk een greep in het duister nemen. Het ligt niet aan de laptop - een splinternieuwe, veel duurdere LG heeft hetzelfde probleem.
Het ligt ook niet an de files: op de oude VDJ 2.0 verschijnen dezelfde titels wel!
Ewout, is hier niets aan te doen? Heeft het zin op het Amerikaanse forum te gaan en daarte vragen, of geef jij dit soort bugs sowieso door?
Bob
 

Posted Wed 30 Jul 08 @ 10:29 am
Geen bug!
Na maanden hannessen, nu opgelost en is uiteraard doodeenvoudig: op de desbetreffende file in de side list geef je een right-hand click, dan file-info, daar verschijnt linksboven in de file naam zoals je hem ZELF hebt ingetikt. Daaronder komen dan "Artist" en "Title" en die twee afdelingen nemen hun bewoording over van God-weet-waar, het oorspronkelijke bestand of zo. Anyway, daar verschijnt dan vaker wel de naam van de artiest maar niet de song title. (Soms omgekeerd, soms helemasal niets)!
Aangezien je eigen gegevens linksboven staan, kun je nu de juiste info in de juiste vakjes intikken.
Op dezelfde manier kun je die vervelende hoofdletters veranderen en eventuele andere info die je niet bevalt, weghalen.
Ik heb over dat laatste in het begin van het jaar al geklaagd, toen ik nog de demo had, en ................. waarom heeft niemand me dat toen al verteld?
 

Posted Wed 30 Jul 08 @ 8:13 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
Goedendag allemaal, vooral Ewout denk ik. Als ik de update 5.2 wil installeren krijg ik de foutmelding dat de "file size expeted" anders is dan de "size returned", wellicht weet iemand hier een oplossing voor. Blijf graag up to date.
 

Posted Thu 31 Jul 08 @ 4:48 pm
bobhofmans wrote :

Ik heb over dat laatste in het begin van het jaar al geklaagd, toen ik nog de demo had, en ................. waarom heeft niemand me dat toen al verteld?


Ik heb volgens mij al eens op een eerdere post van jou aangegeven dat het te maken heeft met het wel of niet inlezen van ID3 tags. Als je read id3 tags aanzet in het config menu, dan worden "de vakjes" automatisch ingevuld met de data uit de Id3 tag. Als die data niet goed of niet volledig is ingevuld, kun je dee vreemde dingen krijgen. Download je soms muziek van het internet?
Daarnaast staat dit ook goed en uitgebreid beschreven in de manual van VDJ.
Ewout
 

Posted Sun 03 Aug 08 @ 2:42 pm
dammie wrote :
Goedendag allemaal, vooral Ewout denk ik. Als ik de update 5.2 wil installeren krijg ik de foutmelding dat de "file size expeted" anders is dan de "size returned", wellicht weet iemand hier een oplossing voor. Blijf graag up to date.


Waarschjnlijk is er tijdens het downloaden iets niet goed gegaan. Download de file even opnieuw via het download center en installeer die.
Ewout
 

Posted Sun 03 Aug 08 @ 2:44 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
Hallo Ewout, bedankt voor je reactie maar dat had ik al een aantal malen geprobeerd. Ga maar eens op google zoeken. Zal wel een oplossing vinden hoop ik.
 

Posted Thu 07 Aug 08 @ 1:18 pm
Dat is vreemd, heb je de file al op een andere pc / laptop geprobeerd? Heb je de file opgehaald met Internet explorer of met een andere browser?
Ewout
 

Posted Thu 07 Aug 08 @ 4:21 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
Ha Ewout, excuus voor de late reactie maar was even druk met andere dingen. Inmiddels gedownload met safari (apple) maar dit maakte geen verschil. Kan ik de update ook op cd krijgen?
 

Posted Thu 14 Aug 08 @ 4:34 pm
Nee update wordt niet via CD uitgegeven. Probeer de versie te downlooaden met een internet explorer op een windows machine, zet de file op een usb stick en kopieer deze dan naar je Mac.
Ewout
 

Posted Sun 17 Aug 08 @ 4:11 pm
hi, ik heb al gelijk een probleem met 5.2
ik denk nou heerlijk eindelijk een update en kan lekker opnemen, wil ik net lekker een nummertje mixen, ik druk dus loop in loop out in om de lekkere beat te houden, begin ik met een andere nummer en druk op sync... houd me sync de beat niet meer gelijk dus alles loopt ongelijk, tenzij ik telkens op de sync knop druk, wat is dit voor raar iets ik had dit noooit in de 5.08 versie.. ik weet niet of het jullie is opgevallen

ik kan nu ook 20 dagen trail doen voor pro en ik kan dus instellingen doen.. maar weet niet of ik dit juist kan instellen..
brand los!

gr stefan
 

Posted Mon 01 Sep 08 @ 3:31 pm
Kan je de update naar 5.2 dowloaden dan met de Hercules rmx versie?
Ewout
 

Posted Thu 04 Sep 08 @ 3:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)