Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: uitvallen console?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stefvvPRO InfinityMember since 2006
Hey iedereen,

sinds enkele weken zit ik met een vervelend probleem, na telkens enkel uren gespeeld te hebben krijg ik plots een wit schermpje met twee meldingen in, ééntje met een smiley met als ondertekst recover me, en het andere met een rood kruis met als tekst shutdown. Dus na zelf wat aan het zoeken geweest te zijn heb ik reeds volgende dingen ondernomen;
-eerste laptop genomen waar in eerste instantie het programma en de console op draaide, probleem niet opgelost
-externe harde schijf verwijderd en de muziek op nieuwe laptop gezet, dacht dat het probleem zou liggen aan de harde schijf die het zou laten weten vanwege de warmte, probleem niey opgelost.
-huidige pc opnieuw programma geinstalleerd met het gedacht dat het ergens aan de drivers of programma zou liggen, probleem niet opgelost.

dus , twee laptops met hetzelfde probleem, harde schijf ligt het niet aan, programma ligt het ook niet aan....
Iemand een idee of soortgelijk probleem? Ik vrees dat het aan de console ligt.

grtz
 

Posted Thu 24 Jul 08 @ 7:51 am
stefvvPRO InfinityMember since 2006
Er zit blijkbaar niet meer in dan maar meteen een nieuwe console te gaan kopen morgen, dan maar hopen dat het probleem echt in de console zit.

grtz
 

Posted Sun 27 Jul 08 @ 11:34 am
stefvv wrote :
Er zit blijkbaar niet meer in dan maar meteen een nieuwe console te gaan kopen morgen, dan maar hopen dat het probleem echt in de console zit.

grtz

ik zou nog even wachten met kopen, er komt zeker nog iemand op het forum om u te helpen hoor! nu zijn er nog veel aan het draaien mischien, en ook nog veel met verlof.
Groeten Albert
 

Posted Sun 27 Jul 08 @ 1:58 pm
stefvvPRO InfinityMember since 2006
Sorry, ben vandaag al een nieuwe gaan kopen, tis een rmx geworden, de oude zal dienen om aan de zoon door te geven, zo kan hij thuis ook al wat "spelen " met de console. Het feit dat ik niet kan wachten is het probleem zelf als je aan het draaien bent, maar geen probleem, ik besef ook wel dat het vakantie is en niet iedereen de tijd heeft om net nu te komen kijken.

Verdere info die er nog eventueel zou zijn omtrent mijn probleem mag nog altijd worden neergepend, dan zie ik wel wat er verder gebeurd.


alvast bedankt.
Grtz
 

Posted Mon 28 Jul 08 @ 10:53 am
Het beste om aan te tonen dat het wel of niet aan de console zelf ligt is de console op een andere pc te proberen. Als daar dezelfde problemen optreden is de kans groot dat het aan de console ligt, anders ligt het aan de (configuratie) van de eerste pc. De omschrijving lijkt me meer een software probleem dan een hardware probleem.
Ewout
 

Posted Mon 28 Jul 08 @ 12:36 pm
stefvvPRO InfinityMember since 2006
Ik heb twee laptops uitgeprobeerd, sinds kort heb ik een laptop met vista aangeschaft, hierop de mk2 gezet wat geen problemen gaf, tot een twee tal weken terug, dan heb ik mijn eerste laptop terug genomen waarop de mk2 eerst draaide, toen zonder problemen, maar nu met het zelfde probleem als de nieuwe laptop, het enige wat ook nog zou kunnen zijn is de usb kabel, of de console zelf.

grtz
 

Posted Mon 28 Jul 08 @ 2:01 pm


(Old topics and forums are automatically closed)