Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hikje in nr's om de 10 a 15 min

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

menduaHome userMember since 2008
Een vreemde gewaarwording overkwam mij laatst dat ik aan het draaien was voor een grote groep mensen.
Een hikje van nog geen seconde na iedere 10 a 15min.

Muzieknr's zijn gewoon helemaal strak geen probleem mee.
Verder heb ik een laptop Compaq presario 9000 met een intel core duo processor en 3000MB Ram en windows vista home premium.
Alle nr's snor ik op via de database van virtual dj.

Zelf heb ik virtual dj LE die bij de Hercules rmx dj console was bijgeleverd.

Weet iemand hoe ik dit eventueel met tweaken kan verhelpen?

Alvast bedankt voor de moeite.
 

Posted Fri 04 Jul 08 @ 2:37 pm
Meestal als het om de zoveel tijd is, is er een proces op je pc wat dit veroorzaakt, bijvoorbeeld een virusscanner, draadloze netwerk kaart (die gaat zoeken naar draadloze netwerken), software programma die op het internet een update wil zoeken oid. Daarnaast kan het ook zijn dat je geluidskaart een interupt deelt met andere hardware (bijv video kaart of netwerk kaart) waardoor je tikken en ploppen krijgt. Zie voor meer info ook het sticky in het general forum.
Ewout
 

Posted Sun 06 Jul 08 @ 7:42 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Dat is de reden dat ik een laptop gekocht voor alleen muziek.
Met andere woorden ik heb die computer dj vriendelijk gemaakt.
Word nooit op internet gebruikt.
Is het bestewat je kan doen


 

Posted Sun 06 Jul 08 @ 8:08 am
wat djgreet zegt is inderdaad waar, daarnaast kan je nog een heleboel extra tweaken, bijvoorbeeld alle hardware die je niet gebruikt (netwerk, bluetooth, webcam) uitschakelen. Daarnaast kan je qua performance ook nog het een en ander doen. De meesten hiervan staan beschreven in de sticky post in het general forum.
Ewout
 

Posted Sun 06 Jul 08 @ 1:55 pm


(Old topics and forums are automatically closed)