Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Serial nummer kwijt !

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hey,
ik heb al een paar maanden de dj console MK2 van Hercules, maar ik heb een nieuwe pc en moet opnieuw het serial nummer invoeren om de dj console te kunnen gebruiken met mijn nieuwe pc, heeft iemand een idee hoe ik aan dat serial nummer kom..>?

Ps: de anderen pc was kapot dus daar kan ik hem ook niet meer uit halen
alvast bedankt !
groet Jasper
 

Posted Sat 28 Jun 08 @ 9:35 am
Als het goed is heb je bij je Mk2 de Vdj cd-rom er bij gekregen, hierop staat de serial.
 

Posted Sat 28 Jun 08 @ 5:07 pm
Jah dat is een goed idee !, maar ik heb maar 1cd'tje wat voldoende is en daar staat het ook niet op :s
Is er niet iemand die zo'm code heeft en mij die gewoon kan pasen please ik wil zo graag weer verder met mixe
 

Posted Sun 29 Jun 08 @ 5:29 am
De code is per cd uniek. Dus pasen heeft geen zin, en word ook als illegaal beschouwd. Is het wel een legale versie?
 

Posted Sun 29 Jun 08 @ 6:40 am
jah tuurlijk, heb zo'n set bij media markt gekocht en daar zat vanalles bij inclusief virual dj
 

Posted Sun 29 Jun 08 @ 7:51 am
Je serie nummer staat op het papieren hoesje dat om de originele cd zit. Als je dit serienummer hier op de website geregistreerd had, had je het hier terug kunnen vinden. Als je dat hoesje niet meer hebt, dien je een contact op te nemen met Hercules via hun website. Als je daar een post maakt met daarin het serie nummer wat onderop (of achterop) je console staat. Zij kunnen je dan je nummer weer geven.
Wij kunnen hier niets voor je doen.
Ewout
 

Posted Sun 29 Jun 08 @ 10:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)