Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoe/waar dowload je virtual dj beginner

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dio-azHome userMember since 2008
ik heb hier dus geen verstand van en heb alleen nog maar de demo gedaan maar wil nu virtual dj download ten eerste is deze wel goed voor een beginner maar me belangrijkste vraag is waar kan ik die downloaden of kopen ik heb er niet verstand van ik vind het gewoon leuk om te doen als je me wilt helpen alvast bedankt
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 3:01 pm
Je kunt hier op de website de demo downloaden. Met de demo kun je vdj 20 dagen proberen, daarna kun je of de pro versie van VDJ aanschaffen (dat kan hier op de websie via de knop Purchase). Je kunt ook een console (zoals de Hercules dj console) aanschaffen, waarbij een uitgeklede versie van VDJ zit. Er is geen gratis versie van VDJ.
Ewout
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 3:07 pm
dio-azHome userMember since 2008
oke maar die versie kost 202,08 euro ik wil gewoon de beginner van 29 euro weet je waar ik die kan aanschaffen
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 3:11 pm
De home editie is niet meer te koop, deze is uitverkocht. Er is wel sprake dat deze later misschien weer verkrijgbaar zal zijn. Dan zou ik voor de Hercules mp3 control gaan. Deze is 100 euro en je hebt er gelijk een knoppenbak bij.
Ewout
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 3:20 pm
dio-azHome userMember since 2008
oke bedankt ik heb nog 1 vraagje want ik heb hier niet zo verstand van in de online shop zie ik maar 1 product waar heb je meer of zijn er niet meer en waar kan ik het product kopen wat je net opnoemde krijg je dit ook thuisgestuurd? bedankt alvast
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 3:22 pm
Als je VDJ hier op de website aanschaft, dan krijg je een email met daarin je serienummer. Als je dat nummer weer hier op de site invult (onder modify my profile), dan krijg je direct de download van VDJ pro. Deze versie kan je lokaal opslaan en desnods op cd branden. Je kunt de versie ook ten alle tijden opnieuw downloaden. Je krijgt dus niets thuisgestuurd, dit scheelt namelijk cd's persen, verzendkosten etc.

Wil je liever in een winkel kopen, kan je kiezen voor Numark cue. Deze versie kun je bij vrijwel iedere Numark dealer aanschaffen.
Ewout
 

Posted Mon 23 Jun 08 @ 11:30 am
dio-azHome userMember since 2008
dankje wel voor je hulp ik ga denk de dj control mp3 kopen is dit een goede keus?
 

Posted Mon 23 Jun 08 @ 11:44 am
zie je andere topic.
Ewout
 

Posted Mon 23 Jun 08 @ 12:20 pm


(Old topics and forums are automatically closed)