Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timecode vinyl/cd op Mac

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Zou willen weten of ik met mijn mac ook timecode kan gebruiken. En dan met de Maya44 usb kaart.
Voordat ik deze aanschaf wil ik het eerst nog werkend zien te krijgen met een simpele kaart (UCA200 kaart van Behringer) om even 1 cd speler te testen met tijdcode. Dit doe ik bij iemand anders, aangezien ik alleen de DJC Edition van Virtual DJ heb op PC.

Helaas krijg ik de melding 'Error in the ASIO sound drivers'. Wanneer ik de timecode instellingen configureer, kan ik als geluidskaart ook alleen maar 4 in/ 4 out selecteren. Ik heb nu vaak gelezen over ASIO4ALL, is zoiets ook voor de mac te krijgen?


Raoul.
 

Posted Sat 21 Jun 08 @ 1:54 am
Tijdcode werkt ook op de mac versie. Er zijn volgens mij ook drivers voor de maya kaart (voor de zekerheid kan je even op de Esi website kijken). Om tijdcode te kunnen testen heb je een geluidskaart nodig die ook Asio drivers voor de mac heeft. Er bestaat naar wat ik weet geen Asio4all, of iets soortgelijks, voor de mac. Je kunt natuurlijk ook even een winkel bezoeken die een demo opstelling heeft staan met de Numark virtual vinyl op de mac.
Ewout
 

Posted Sun 22 Jun 08 @ 2:57 pm


(Old topics and forums are automatically closed)