Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: RMX console probleem!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mede-djs,

mijn probleem is het volgende, als ik op mijn nieuwe rmx-console, te lang op te zoek knop druk (die waarmee je vooruit of achteruit gaat in het nummer) dan blijf deze hangen, hij blijf dan vooruit (of achteruit) spoelen en herhaald het liedje altijd.
het nummer herinladen is geen oplossing, een ander nummer ook niet...
ik begin radeloos te worden!
hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen

grtz!
 

Posted Fri 09 May 08 @ 4:04 am
Dit is niet echt goed en volgens mij kan je er zelf niet zoveel aan doen tenzij missschien virtualdj een opnieuw te instaleren en anders het terug te laten binnebrengen om te laten nakijken en herstellen probeer ook eens op een andere pc voor te zien als hij daar hetzelfde doet of wel normaal werkt

Roeland
 

Posted Sat 17 May 08 @ 11:54 am
Hallo,

Ik herken dit probleem ook bij mij.
Ook ik heb alles al geprobeerd aan te passen en ook nog op verschillende pc's en laptops.
Er is helaas geen oplossing uit gekomen dus het enige wat je kan doen is Virtual DJ opnieuw starten. Beetje jammer wel als je volledig afhankelijk bent van alleen VDJ.
Uit ervaring neem ik dus ook altijd minimaal één CD speler mee om zo'n soort fratsen te voorkomen.

Groeten Roy
 

Posted Tue 27 May 08 @ 8:09 am
Het lijkt op een probleem in de driver van de Hercules console. Zowiezo zijn de drivers van de Hercules producten over het algemeen niet al te best. Ik zou dit melden bij het Hercules team (via hun website).
Ewout
 

Posted Tue 27 May 08 @ 11:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)