Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ DJC 3.4.1

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik kan het programma van vitualDJ DJControl niet geopend. Ik heb een Vista Laptop. De laptop geeft iets fout aan van "The internal database is corrupted" en dan iets van "Invalid skin file(error line %i in the xml)". Dus ik ben gaan kijken op de database(stond bij de map waar ik VirtualDJ DJC 3.4.1 heb moeten instaleren) maar daar heb ik niks gevonden. Ik zou graag hulp willen want ik heb niet voor niks dat programma en de Hercules DJ Mix Controller gekocht vind ik.
 

Posted Fri 02 May 08 @ 6:23 am
Als je een Hercules console hebt, vul dan je serienummer hier even in op de website. Dan krijg je een Hercules iccoontje erbij in je profiel. Volgens mij heb je een nieuwere versie van VDJ op je pc gehad dan je huidige 3.4 versie.
Het handigste is om VDJ eerst te deinstalleren, dan de hele map c:\\program files\\virtualdj weg te gooien (je kunt deze natuurlijk als backup ergens anders naar toe kopieren). Dan in het register ook de virual dj map weggooien en daarna VDJ weer opnieuw te installeren.
Ewout
 

Posted Sun 04 May 08 @ 9:24 am
jovemasHome userMember since 2009
Ik heb net een Hercules DJ Console MK2 gekocht om te gebruiken op mijn Vista desktop. Ik kreeg er 2 CDs bij... een met oude pre-Vista Drivers, en een met een pre-Vista versie van Traktor 3 LE. Na de nodige downloads van Vista drivers en een nieuwere versie van Traktor 3 LE (versie 3.3.2.010) krijg ik slechts 1 van de 2 decks op de Hercules console aan de praat...

Ik wil nu via Virtual DJ software ipv Traktor DJ proberen, maar vind deze software op geen van de bijgeleverde CDs... Op de website van Virtual DJ zou ik een upgrade Virtual DJ 3.4.1 voor Vista moeten downloaden, maar daarvoor moet ik eerst een serie nummer van de Hercules DJ console ingeven die ik nergens vind...

Wie kan mij helpen... ?
 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 8:33 am
alpjefHome userMember since 2009
dat nummer staat op de onderkant
 

Posted Sat 26 Jun 10 @ 3:09 pm
Hey Alpjef,
kijk je wel eens naar de data die bovenaan de posts staan?
Of zie je gewoon graag je naam in print?
 

Posted Sat 26 Jun 10 @ 6:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)