Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Met Numark Cue dezelfde voordelen als VDJ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Aangezien ik geen creditcard etc. heb wil ik Numark Cue in de winkel gaan halen.

Nu is mijn vraag, heb ik met de Numark software dezelfde voordelen als met de VDJ software?
En hoe zit dat met updates, mappers en skins etc. downloaden. zijn dat gewoon dezelfde als met VDJ en worden die dan niet pas weken of maanden later aangeboden?

Een hoop vragen, maar ik wil gewoon zeker weten dat als ik het Numark pakket koop dan niet steeds achter de boot vis qua updates etc.

Gr. Mike
 

Posted Sat 19 Apr 08 @ 3:09 am
is gewoon allemaal hetzelfde. Als je Numark Cue gekocht hebt, registreer je die hier op de website en dan komt dat in je profiel te staan. De updates zijn dan hetzelfde als vdj en de skins kan je hier gewoon downloaden en de plugins, want die zijn voor numark cue hetzelfde.
 

Posted Sat 19 Apr 08 @ 12:00 pm
Voorgaande melding klopt niet helemaal. VDJ en Cue zijn vrijwel hetzelfde: In Cue zijn er een aantal dingen weggehaald, oa in het controller config scherm. Hier zijn een aantal controllers weggehaald, oa de Denon 4500 controller. Denon is namelijk een concurrent van Numark. Daarnaast zijn de Cue updates meestal een paar weken later dan die van VDJ.
Ewout
 

Posted Sun 20 Apr 08 @ 6:31 am
hmmm, hier was ik dus al bang voor!!

Ik heb momenteel een BCD3000 die me goed bevalt alleen dat Traktor is niks voor mij......zucht!!

Kan ik eigenlijk VDJ gewoon hier betalen met Paypall?? Ik zie die optie nergens staan namelijk, want anders haal ik gewoon VDJ..
 

Posted Mon 21 Apr 08 @ 2:09 pm
Ik weet niet waarmee je tegenwoordig kunt betalen hier op de website (het is namelijk een paar keer aangepast). Je kunt natuurlijk de "Purchase" starten en dan kijken waarmee je kunt betalen. Anders is er bijna altijd wel een familielid, vriend of kennis met een credit card.
Ewout
 

Posted Tue 22 Apr 08 @ 11:20 am
Heb het geprobeerd, maar zie toch echt geen mogelijkheid om met Paypall te betalen....zucht...

En niemand in mijn kennissenkring met een creditcard :S
 

Posted Wed 23 Apr 08 @ 10:37 am


(Old topics and forums are automatically closed)