Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vastloper bij zoeken.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,
ik krijg als ik zoek in men favo mappen of me local database een vastloper bij de 3e letter, komt dit vaker voor en hoe is het te verhelpen?

het is niet bij elke letter trouwens, maar wel bij veel.

gr. Joshua
 

Posted Thu 03 Apr 08 @ 11:43 am
Hoe groot is je VDJ database file? Gebruik je VDJ3.4?
Ewout
 

Posted Fri 04 Apr 08 @ 10:47 am
Het was weg, vandaard dat ik niet meer reageerd, maar nu is het er weer.
Ik gebruik de versie die standaard bij de Hercules console komt, dus waarschijnlijk 3.4, mijn database file is 4 kb groot.
Zou het hier aan kunnen liggen: ik download mijn muziek allemaal naar een bepaalde map, en die map heb ik als favorite ingesteld en die map draai ik uit.
Zo het daaraan kunnen liggen? moet ik misschien uit de Local Database draaien?
 

Posted Sat 26 Apr 08 @ 2:37 pm
Als je nummers toegevoegd hebt, dien je de local database handmatig te updaten: Selecteer de local database, klik rechts en kies "Scan HD". Geef de drive(s) op die je wilt doorzoeken en klik ok.
Is het altijd bij de derde letter of alleen bij bepaalde zoek opdrachten? Het kan zijn dat je en corrupte file hebt, of een file metvreemde karakters in de naam.
Ewout
 

Posted Sun 27 Apr 08 @ 8:35 am
Het is bij sommige woorden, maar ik heb nu ipv draaien uit mijn map Downloads (die als favorite staat) doe ik op deze map rechtermuisknop -> add to search db en dan gewoon draaien vanuit de local database, en dan heb ik er geen last meer van.
 

Posted Sun 27 Apr 08 @ 1:26 pm


(Old topics and forums are automatically closed)