Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: scherm op zwart terwijl vdj 5.06 doorspeelt op automix?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Vreemde zaak doet zich voor. Terwijl de laptop op automix staat wordt het beeld na circa 1,5 a 2 uur zwart en is het onmogelijk om terug te keren naar vdj. Ook andere programma's zijn onbereikbaar. Windowsknop voor buroblad op het toetsenbord doet het ook niet. Control, Alt, Delete om beheer op te roepen werkt ook niet. M.a.w. alleen de mogelijkheid om de pc via de uit/aan knop uit te zetten om vervolgens opnieuw op te starten.
Betreft HP Compaq nx 6110 WinXP Pro SP2 Pentium M 1,73 Ghz kloksnelheid 1,05 Ghz, 504 Mb, HD 190GB. vdj 5.06 DJconsole MP3.
GRaag info. BVD. Menno.
 

Posted Sun 09 Mar 08 @ 2:15 pm
Menno, heb je VDJ gemaximaliseerd staan (via het knopje rechts boven naast het afsluit kruisje)?
Ewout
 

Posted Sun 09 Mar 08 @ 3:48 pm
Goedenavond Ewout,

Ik weet niet of VDJ op maximaal staat/stond ja of nee. Maakt qua grootte niks uit. Alleen bij minimaal kan het hele scherm worden verplaatst en bij maximaal staat VDJ scherm vast. Denk je dat het in die instelling zit? Je kan bij minimaal het vensterformaat van vdj niet aanpassen.
 

Posted Sun 09 Mar 08 @ 6:00 pm
Ik weet dat er in het verleden en met bepaalde skins een probleem was als je deze niet gemaximalliseerd gebruikte. Dan werd het hele scherm zwart en kon je niets meer. Mijn tip: Maximaliseerd VDJ altijd.
Welke skin gebruik je?
Ewout
 

Posted Mon 10 Mar 08 @ 12:12 pm
Ewout, Ik volg je tip om te maximeren en hoop dat de laptop blijft draaien. Vreemde is dat het scherm soms na 1 uur of naar 8 uur op zwart gaat. Jij vermoedt dat het probleem uit een skin wegkomt? Ik heb wel wat skins via VDJ gedownload en geprobeerd, maar ik zal ze allemaal verwijderen, behalve de 4 skins van VDJ zelf. Ik dacht dat VDJ InternalMixer draaide tijdens de uitval. Welke skin adviseer jij op basis van jouw kennis en kunde? Ik hoor het graag. Menno.
 

Posted Tue 11 Mar 08 @ 8:43 am
Menno,
ik gebruik zelf een van de bij VDJ geleverde skins. Als ik alleen audio draai, gebruik ik de "Power audio interface" als ik video draai, dan gebruik ik de "full audio and video interface".
Ewout
 

Posted Tue 11 Mar 08 @ 12:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)