Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Bas, mid, treble

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

volgend probleem, als ik vdj opstart, dan staan mijn bas mid en treble terug op 0, en niet meer zoals ik ze heb ingesteld. bij de vorige versies bleven ze altijd op mijn instelling staan. het is wel vervelend dat als iets goed werkt ze daar toch weer in moeten knoeien, want het kost je uren werk om alles naar behoren te laten werken,en alles uit te zoeken , ik was zover dat ik alles goed had staan , nu met de laatste update kan ik weer alles gaan chekken, zoals dit probleem nu, en nog steeds niet kan vinden. hopelijk kan dit opgelost worden zodat ik niet bij iedere opstart aan die knoppen moet draaien om alles weer goed te zetten.
M vr gr Albert
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 1:52 am
Ik gebruik de eq van VDJ nooit, maar ik zal het zelf eens proberen en als het bij mij ook niet zo is, zal ik het melden bij het team. Je kunt niet voorkomen dat er af en toe eens wat omvalt. Er wordt intensief getest tijdens de beta fases, maar ook hier islipt wel eens wat door heen. Daarnaast is het je vrije keuze om de neiuwe versie te installeren. Als je tevreden bent over je huidige setup en instellingen kun je ook bij die versie blijven. Ga je wel upgraden, kunnen er dingen anders zijn dan in de vorige versie.
Ewout
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 11:35 am


(Old topics and forums are automatically closed)