Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ leest ID3 Tags niet meer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb versie 5.6. Nu las deze eerst altijd netjes alle ID3 Tags en vulde deze automatisch in in de database. Nu gaf hij net een foutmelding (database corrupted, fix). Dat heb ik gedaan, foutmelding is weg maar nu leest hij de ID3 Tags niet meer automatisch. Hij ziet ze nog wel, als ik op file info druk staan de tags er wel gewoon bij, maar ik moet nu handmatig op het pijltje ernaast drukken om deze te kopieren naar de VDJ database. Het lezen van ID3 Tags staat in het configuratie menu gewoon op enabled.
 

Posted Thu 14 Feb 08 @ 5:49 am
wel vreemd dat je die versie hebt want de huidige demo versie is volgens mij VDJ 5.0.4. Gebruik de demo versie hier van de website als je VDJ wilt proberen. Dat voorkomt een hoop narigheid.
Ewout
 

Posted Thu 14 Feb 08 @ 12:29 pm
Dat heb ik al eens uitgelegd, ik heb een legale versie via mijn muziekleverancier. Is dus gewoon de officiele versie, ik heb daar alleen geen serienummers ed van (omdat de software op hun naam geregistreerd is.)
 

Posted Thu 14 Feb 08 @ 2:01 pm
Heb je nu een andere login dan? Die actie van PB sound is illegaal en waarschijnlijk zullen ze hierover door het VDJ team benaderd worden.
Ewout
 

Posted Sun 17 Feb 08 @ 6:14 am
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
<belachelijk trouwens dat dit soort praktijken nog steeds plaatsvinden> ...... anywho: Ik heb gisteren soortgelijk probleem meegemaakt, maar dan met een corrupte database die na het herstellen ongeveer 2500 nummer niet meer voorzag van de bpm's... Het probleem zat in dubbele weergaven van de nummers, die ik later heb opgeschoond.... Geen backup van de xml natuurlijk....

 

Posted Sun 17 Feb 08 @ 8:15 am
Ik heb nog steeds dezelfde login, en voor zover ik weet betaalt PB Sound gewoon netjes voor elke licentie.
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 2:35 am
Quote :
Ik heb nog steeds dezelfde login, en voor zover ik weet betaalt PB Sound gewoon netjes voor elke licentie.
.

Volgens het VDJ team niet en daarnaast zijn licenties persoonlijk en mogen niet verkocht of verhuurd worden. Dus PB sound zou nog wel eens een probleem kunnen krijgen.
Ewout
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 11:38 am


(Old topics and forums are automatically closed)