Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vragen mbt de verschillen in de LE versies en de werking van de DMC2 hierbij.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

2 weken geleden heb ik de DMC 2 gekocht.
Hierbij zit de Cue LE versie 4.3 R12. Deze geinstalleerd en werkt prima ook met de DMC2 erbij. het enige puntje, In de winkels hier in de regio werd mij verteld dat je in deze versie ook meerdere geluidskaarten kunt aanklikken om te gebruiken.
Echter in deze versie kan dit niet?!? Je hebt dus maar 1 kanaal om te mixen dit is echter niet makkelijk. Terwijl dit volgends de winkels wel zou moeten kunnen.

Nu via de site de Update Cue 5.0 LE gehaald te hebben, deze geinstalleerd en hierop kan ik wel meerdere geluidskaarten aangeven en werkt dit ook prima ook in combinatie met de DMC 2
Het enige wat hieraan dan anders is dat deze versie je geen opties kunt veranderen, geen totaalbak hebt voor je muziek te zoeken, en geen automix kunt gebruiken boven aan de pagina, dit is veranderd in de knop record.
In deze versie mis ik dus verschillende dingen die ik toch wel nodig heb.

De versies lopen dus niet gelijk aan elkaar.
terwijl vanuit de winkels werd verteld prima op 2 apparte geluidskaarten kan draaien. en dat CUE pro alleen voor video beter te koop is.

Graag even jullie reactie wat ik hieraan kan doen en wat de mogelijkheden zijn.
Dit is namelijk erg lastig te draaien zo.

Bedankt!
 

Posted Thu 07 Feb 08 @ 10:20 am
hey

ik heb sinds vorige week de dmc 2.

de controller zelf is top.
Maar de software laat de wensen over denk.
ga nog kort even testen. en dan zie ik wel .
voor ik de cue pro aanschaf...

geeft al paar keer op korte tijd 2 uren draaien minstens 4 keer blijven gangen.
jammere er aan is dat de cue soft u nie op waar schuwt.
vb. bij pcdj red vrm als iet blijft gangen (gebeurt niet veel) geeft gij melding ( fout opgetreden en moet worden afgesloten).
maar het liedje speelt gewoon verder. tot het einde.
dus kan dan snel overschakkelen naar cd of zo.

cue: stop onverwachts wat niet zo intressant is.

nog na deel decue onthoud bij opnieuw installeren of nieuwe map kiezen de cue's niet altijd.
wat lastig kan zijn.
en er zijn iets te weining hot cue's


 

Posted Mon 03 Mar 08 @ 7:53 am
Ik heb de DMC2 al een half jaar en nooit problemen.
Zorg dat je de laatste DMC2 mapper geinstalleerd hebt (enable de DMC2 ook in virtualdj bij de remote controls )en dan zou je geen problemen moeten hebben.
Je hebt door de mapper een berg extra functies zoals het scrollen door je muziekl.
Zie de plugin directory
 

Posted Mon 03 Mar 08 @ 8:06 am
@mike-ot, je hebt geupgrade van 3.4 naar 5.0. Het is dus logisch dat het een en ander veranderd is. De automix zit er nog steeds in, maar werkt sinds 5.0 anders. Zie de manual van VDJ voor meer info. Ook het totaal overzicht (tenminste ik neem aan dat je "zoeken door al je nummer" bedoelt). Is er nog steeds. Voor VDJ 5, moest je eerst kiezen voor local database, waarna je door al je nummers kon zoeken. Nu kan je vanuit iedere map in de browser zoeken. Je krijgt eerst de resultaten in de huidige folder, dan een lijn, daarna de resultaten in al je andere mappen. Ook dit staat beschreven in de handleiding.

@djanthony. De mappers zijn alleen te downloaden en te installeren voor professional edition users.
Ewout
 

Posted Mon 03 Mar 08 @ 12:10 pm


(Old topics and forums are automatically closed)