Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Versie 5.0 Rev7 (5.0.7) is gereleased

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Weer een nieuwe versie met bug fixes en nieuwe functionaliteit. Je kunt nu oa een willekeurige video file koppelen aan een audio file.

New features:
- added +-100% pitchrange in options, action "pitch_range", item "%pitchrange" in skin textzones
- new ASIO engine (default engine is when "ASIO UltraLatency" is checked, new engine is unchecked and is safer)
- new button to log searches, so you can download after the party the requests you couldn't find
- new auto-gain options (auto+remember, remember, auto, disabled)
- can drag a video file on the video preview window to link with audio-only files
- option in video config to disable link on drop
- actions "Video_Link", "Video_Unlink", browser column "LinkedVideo", search option "LinkedVideo", filter items "LinkedVideo", "HasLinkedVideo".
- can now unlink video by drag&droping the original file (in addition to context menu option still present)
- added "%linkedvideo" in skin textzones
- skin slider "round" are automatically rotated if doesn't have . in this case, optional param "minangle", "maxangle" can specify the rotation angles at 0 and 4096 in degree.
- new skin object , new actions "multibutton", "multibutton_select"
- clipbank plugin can be cloned (clipbank2.dll, etc)
- new karaoke plugin
- compatible with new Hercules DJConsoles (mobile, Rmx)

Fix:
- fixed itunes songs with "&" character
- fixed accents in itunes folders
- fixed pitch/bpm for HC4500
- fixed some minor bugs
 

Posted Mon 04 Feb 08 @ 11:11 am
héél goed
 

Posted Wed 06 Feb 08 @ 7:34 am
waar kan ik versie 5.0.7 downloade dan??

k hoop op reactiess
 

Posted Fri 08 Feb 08 @ 8:38 am
dj ruler wrote :
waar kan ik versie 5.0.7 downloade dan??

k hoop op reactiess


Blijkbaar is de trial versie nog 5.04. Wist ik niet. Je zal moeten wachten tot het management beslist om 5.07 vrij te geven als demo. Diegene die VDJ gekocht hebben, hebben hun persoonlijke downloadlink naar de full version, en dat is de 5.0.7.
 

Posted Fri 08 Feb 08 @ 4:41 pm
vincbHome userMember since 2008
Ik heb de volledige versie maar niet de nieuwste vdj
 

Posted Tue 19 Feb 08 @ 12:03 pm
@vincb, wat je zegt klopt niet.
Bij je DJ console mk2 of mp3 control zit een uitgeklede versie van VDJ 3.4. Zie hier voor meer info. De voordelen bij het upgraden naar de Pro versie, staat oa in die link, je krijgt dan de 5.0.7 versie, waarin al veel verbeterd en uitgebreidt is t.o.v. de 3.4 versie (Oa volledig id3 tag support, een nieuwe browser en een nieuwe, veel beter klinkende sound engine). Upgraden naar de pro versie kan met korting voor dj console gebruikers.
Ewout
 

Posted Wed 20 Feb 08 @ 1:42 pm
Hey Superstom! Weet jij hoe vaak er naar de "tickets" wordt gekeken? Ik ben al met de Virtual DJ staff sinds augustus vorig jaar in discussie maar ik krijg maar geen antwoord... Kan jij mij ff mailen s.v.p.?
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 12:37 pm
Ik ben niet van VDJ en ik kan de geboekte tickets dus ook niet bekijken. Ik weet wel dat er minimaal 2 man continu mee bezig is. Mijn ervaring is dat ik in de meeste gevallen binnen een paar uur antwoord heb. Er komen wel erg veel tickets binnen, dus het kan zijn dat die van jou tussen wal en schip is geraakt. Ik zou zeggen, probeer het nog eens en verwijs dan naar de vorige ticket.
Post daarnaast alleen in de juiste thread, of maak een nieuwe aan.
Ewout
 

Posted Tue 26 Feb 08 @ 1:12 pm
robbiehPRO InfinityMember since 2008
hi,

Ik heb enkele drive-in shows en werk al een paar maanden aktief met que en video. ik heb o.a twee icdx spelers waarvan er helaas al eentje stuk is.
Heb vorigeweek mijn nieuwe setje binnen gekregen. 2x cdj 400 met djm 400. super setje. Maar kan mij iemand vertellen hoe ik die cdj 400 als controler kan instaleren. Ik heb hem gedownload op de site maar weet niet hoe het verder moet. ?

Hoe krijg ik hem bij mijn remote contol ?

wie kan mij helpen.

groetjes Rob
 

Posted Thu 28 Feb 08 @ 3:21 pm
Graag ontopic blijven. Deze thread gaat over een nieuwe versie, niet over problemen met een Pioneer speler / Controller. Graag je vraag in een bijbehorende tread plaatsen of een nieuwe aanmaken.

De Pioneer 400, is net nieuw en wordt nog niet native ondersteund in VDJ 5.0.7. Als je deze wilt gebruiken, dien je die via midi te gebruiken. Er is een midi mapping beschikbaar in de downoad sectie: Downloads->Plugins->External tools. Het nadeel van midi mapping is dat de display en verlichting (bij knoppen en andere leds) niet werken.
Aangezien die 400 populair is denk ik wel dat er native ondersteuning komt, maar wanneer deze beschikbaar is is niet bekend.
Ewout
 

Posted Tue 04 Mar 08 @ 2:56 pm
bdhnldPRO InfinityMember since 2004
Hoi,

Ik had inmiddels geupgraded naar versie 5.07. Toen ik wilde gaan draaien, bleek die versie mijn Hercules console niet meer te kunnen vinden. Ik heb uiteindelijk de vorige versie terug gezet en toen werd de Hercules console ineens weer wel herkend. Heeft iemand hier ook problemen mee of mee gehad?

mvg

Raymond
 

Posted Sun 23 Mar 08 @ 8:24 am
 

Posted Sun 23 Mar 08 @ 8:32 am
wtzrHome userMember since 2006
Hej,

Ik wilde even mijn ervaring met de nieuwe versie kwijt. Bij mij was hij zeer buggie met mijn hercules dj console(MK1)Vooral de faders gaven veel problemen. Als ik de fader in 1 ruk naar beneden zette kwam de fader in het programma juist op max te staan, waardoor ik de fader dus eerst weer omhoog moest zetten en dan rustig naar benenden moest schuiven. Ik weet niet of dit mss aan mijn instellingen lag maar met versie 5.0 heb ik hier nooit last van gehad. Verder lukte het mij ook niet om de de volume draaiknop ( dus niet de faders) te inverten. De faders worden wel het volume maar de de volume draai knop wordt geen pitch draai knop.

Ik heb de nieuwe drivers van maart geinstaleerd, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Ik ben weer terug gegaan naar de oude vertrouwde 5.0, die werkt voor mij nu nog het beste. Ik moet binnen een week helaas wel gaan overstappen want dan komt mijn hercules rmx binnen en volgens mij moet je daar rev7 voor hebben, maar ik ga er vanuit dat hij met de rmx wel correct zal werken.

Dit is dus mijn ervaring met deze versie in combinatie met de hercule dj console (MK1).
 

Posted Fri 28 Mar 08 @ 9:33 am
Zijn die ervaringen opgedaan met de Demo versie?
Ewout
 

Posted Sun 30 Mar 08 @ 1:14 pm
Hallo,

Ik heb een vraag in verband met de Hercules MK2.
Een maand geleden heb ik een nieuw pc'tje gekocht : HP Pavilion Vista 64-bit.....
Mijn vraag is of ik de MK2 (virtual dj inside DJC ed) op Vista 64-bit kan draaien zonder drivers ??

Graag response !!!
 

Posted Sat 12 Apr 08 @ 4:56 am
zoeken in het forum en anders een nieuwe topic openen...

 

Posted Sat 12 Apr 08 @ 7:02 am
Graag ontopic blijven. Over dit onderwerk is in het Nederlandse forum en in het Engelse forum al meer over geschreven. Je dient zowiezo de Drivers van Hercules te installeren. Zie hier voor meer info.
Ewout
 

Posted Sat 12 Apr 08 @ 10:31 am
ik heb via de site virtual dj home 5.0 gekocht. Wil hem instaleren maar het gaat niet. Mijn laptop heeft windows 7 maar hij gaat na het aangeven van opslaan (c:\program\x64\virtualdj) naar een pop-up met abort retry en ignore. Hij wil het bestand opslaan op de E schijf maar das mijn dvd. Met alle mogelijke namen heb ik het geprobeerd op te slaan op mijn c schijf alleen het lukt me niet. Op mijn oude computer werkte het wel. Wat doe ik nou fout?

gr
djm
 

Posted Tue 05 Jan 10 @ 3:04 pm
Je stelt twee keer dezelfde vraag op topics die niets met jouw probleem te maken hebben.
Nieuw probleem>>>nieuw topic.

 

Posted Wed 06 Jan 10 @ 1:41 am
Patje_1PRO InfinityMember since 2007
Voor je de setup wel als administrator uit? (rechter muisknop op setup > uitvoeren als administrator)
 

Posted Wed 06 Jan 10 @ 6:17 am


(Old topics and forums are automatically closed)