Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe kan ik miijn DJ control mp3 gebruiken bij een latere versie?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

zoals in de titel vermeld: Hoe kan ik miijn DJ control mp3 gebruiken bij een latere versie? Moest dat mogelijk zijn, zou u het dan hier willen posten ;)
mvg.
 

Posted Sat 26 Jan 08 @ 9:31 am
Bij de DJ control zit standaard de Hercules editie van VDJ 3.2. Je kunt via download center upgraden naar de Hercules editie van vdj 3.4. Wil je echter nog een nieuwere versie gebruiken dien je de pro versie aan te schaffen. Dit kan met korting, zie hier voor meer info.
Ewout
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 9:08 am
Zit daar dan een speciale plugin bij? En kan ik dit testen met de trial?
MvG
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 10:36 am
Er zit geen speciale plugin bij. In alle versies na 3.2 zit de dj control en dj console mk2 native ingebouwd. Dat betekend dus de console op enabled zetten in het VDJ config menu en klaar. Daarnaast kun je met de volledige versie ook mappers downloaden, waarmee je heel gemakkelijk iedere functie binnen VDJ kan toewijzen aan een knop op de console.
Je kunt de werking van je console testen met de demo versie. Let wel de mapper kan je niet testen, want hiervoor heb je de volledige versie nodig. Daarnaast is de demo, maar 20 dagen geldig, als je de demo al een keer eerder hebt geinstalleerd, kan het zijn dat de 20 dagen "verbruikt" zijn.
Ewout
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 3:21 pm
ok, bedankt!
 

Posted Mon 28 Jan 08 @ 12:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)