Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timcode Vinyl?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik wil voor een Timecode Vinyl sparen... maar kan deze ook tijdig op VDJ Home editie 3.1? daarna ga ik wel zeker upgrade naar PRO dus kan iemand helpen?
 

Posted Mon 14 Jan 08 @ 9:06 am
Je kunt die 3.1 versie upgraden naar de 3.4 editie, kijk even onder de knop download center, nadat je ingelogd bent. Je kunt tijdcode gelimiteerd gebruiken met de 3.4 versie zie hier voor meer info. Upgraden naar de pro versie kan met korting.
Ewout
 

Posted Mon 14 Jan 08 @ 11:19 am
Oke ik snap het een beettje aleen kan ik alleen die die 3.4 zonder die dj controle? want ik wil dmijn JD Controle juist weg doen voor Alleen die timcode vinyl (net als in de VDJ demo van DJ Getdown..) ik wil ook niet een MK2 en dan daar die timcodes aansluiten...

als dit lukt kun je dan een goeie en best wel een goeie willen late zie

Gr. Robin
 

Posted Tue 15 Jan 08 @ 5:43 am
Ik snap echt helemaal niets van je bovenstaande post. Lees het zelf eens door, het is echt geen Nederlands.

Als je je mp3 control weg doet, vervalt daarmee ook je 3.4 licentie. Deze hoor je erbij te verkopen, waarbij de licentie overgaat naar degene aan wie je deze verkoopt.
Als je een mk2 aanschaft, krijg je weer een 3.4 DJ console editie licentie, waarmee je maar 2 minuten timecode kan gebruiken, zoals in de link staat in mijn post hierboven.
Als je timecode wilt gebruiken heb je tenminste een geluidskaart nodig met 1 stereo ingang (voor 1 platen speler, wil je er 2 gebruiken heb je dus 2 stereo ingangen nodig). Meestal is de ingang op een geluidskaart (microfoon) mono, deze kun je dus niet gebruiken voor tijdcode.
Ewout
 

Posted Wed 16 Jan 08 @ 11:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)