Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: k heb een soundkaart die op een usb stick lijkt

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

misjeHome userMember since 2008
k heb een soundkaart die op een usb stick lijkt en is een soundwave 7.1 en heb een laptop met een jack output.
k gebruik nu de optie twee kaarten,en kan wel beluisteren op me koptelefoon.
maar nu wil k een external mixer aanschaffe,kan k het gewoon op mijn usb soundkaart(op een stick lijk)en mijn laptop soundkaart aansluiten???
of brengt het wel problemen???
en is het nie beter om een Numark dxm01 usb mixer aanteschaffen?????
wat is beter????

hulp graaag,dank u

vince
 

Posted Fri 11 Jan 08 @ 11:00 pm
heey

Ik zou als ik jou was gewoon een usb mixer kopen zoasl de numark c3 usb of de numark dxm 01 usb
Als je 2 kaarten gebruik dan heb je een verschill in tijd op je mengpaneel, komt er op neer dat je muziek altijd
ongelijk loopt.

groetjes
 

Posted Mon 02 Feb 09 @ 11:21 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Je hoeft toch geen 2 kaarten te gebruiken ?
Gebruik enkel je 7.1-kaart en gebruik front en rear als deck A en B.
 

Posted Tue 03 Feb 09 @ 4:32 am
Het is beter om met twee verschillende kaarten te werken (én ook gemakkelijker).
 

Posted Tue 03 Feb 09 @ 5:55 am
djbasbHome userMember since 2006
Of koop een Djconsole Mk2 of RMX, daar zit een prima geluidskaart in waar je zowel 2 decks hebt als een voorbeluister functie.
Die zou je eventueel ook nog aan een mengpaneel kunnen koppelen: deck A = output 1/2, deck B = output 3/4 dan kun je nog voorbeluisteren via je mengpaneel.. of je laat het gewoon bij de console, dat werkt prima.

Kon je de geluidskaart instellingen niet alleen instellen met de pro version van vdj? aangezien jij nog geen serial hebt ingevoerd...
 

Posted Tue 03 Feb 09 @ 7:00 am
No license is no support. Dus als je VDJ legaal gekocht hebt of je hebt reeds een DJ Console, voer dan je serial in want anders zal je geen support meer krijgen.
 

Posted Tue 03 Feb 09 @ 8:15 am


(Old topics and forums are automatically closed)