Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nieuwe laptop, linux geschikt?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey luitjes die absoluut meer verstand hebben van pc's dan mij! Ik vroeg mij af of VDJ ook werkt op Linux....

Ik was van plan om de Asus Eee PC te kopen, een superklein, superlicht mini-laptopje... maar die komt in 2 versies. Linux en Vista. verschil in pirjs is duidelijk, en wat ik gewoon wil is die laptop met alleen maar VDJ erop zodat ik m makkelijk mee kan nemen en aan kan sluiten op CDJ's in club ofzo.

Ik weet niet hoe het werkt met linux of wat de verschillen zijn, dus als iemand mij dat kan vertellen en hoe ik t kan laten werken voor VDJ, heel graag!

groetjes Ywe
 

Posted Wed 09 Jan 08 @ 12:17 pm
VDJ werkt alleen op pc en Apple mac. Je kunt onder linux een pc emulator draaien, maar dat is meer voor simpele applicaties en niet vor zwaardere applicaties als VDJ. Daarnaast zal die laptop niet een al te snelle processor hebben, om deze emulator goed te laten draaien.
Ewout
 

Posted Wed 09 Jan 08 @ 1:17 pm
damn ewout... is er nou iets waar jij geen verstand van hebt? :P
 

Posted Wed 09 Jan 08 @ 4:19 pm
van vrouwen, daar snap ik nog steeds niets van ;-)
 

Posted Thu 10 Jan 08 @ 1:42 pm
You and me both my man....
 

Posted Thu 10 Jan 08 @ 1:43 pm
RaZZleHome userMember since 2005
*agrees*

;)
 

Posted Fri 11 Jan 08 @ 12:31 pm
 

Posted Sat 12 Jan 08 @ 3:31 pm
Gaat wel off topic maar á la :P

Nee vrouwen zijn een geval apart... ik snap er geen snars van, het ene moment willen ze het één en geven ze alle signalen ervoor af en het andere moment willen ze compleet wat anders!!!!

Bah gedoe :P

(jah ik weet het het is bijna 2 uur en ik ben zeer zeker gefrustreerd....)

oh en ik koop dat laptopje wel met de vista versie....
 

Posted Sat 12 Jan 08 @ 6:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)