Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mk2,bcd2000,bcd3000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik weet niet wat ik zou kopen mk2,bcd2000 of de bcd3000 als iemand hier over info heeft zou hij mij dit willen laten weten wat er beter is en wat er allemaal op aangesloten kan worden op voorhand bedankt
mvg pieter
 

Posted Mon 07 Jan 08 @ 1:43 pm
Pieter,
de 2000 zou ik niet doen, de 3000 is gemaakt om de fouten te verbeteren die in de 2000 zaten. Ik kan je niet vertellen of je moet kiezen voor de mk2 of voor de 3000. Beiden hebben goede en minder goede punten. Het beste is om een winkel te vinden die ze beide heeft, zodat je ze beide kan proberen. Zelf testen vind ik zelf altijd nog de beste methode om een keuze te maken. Wat de een goed vind vind iemand anders misschien wel helemaal niet goed of handig.
Ewout
 

Posted Tue 08 Jan 08 @ 2:56 pm
TibbehHome userMember since 2008
Ik heb net de MK2 gekocht en ik ben er zeer tevreden mee. Er is maar 1 minpuntje op aan te merken en dat is dat de draaivynills in het midden een beetje in de weg zetten en dan je er soms tegen komt als je op een andere knop drukt en dit geeft dan een scratch effect. Maar het is zeker de moeite waard ;)
 

Posted Wed 09 Jan 08 @ 2:57 pm
Je kunt in het config menu, onder remote control, het wiel in de stand "bend" zetten ipv "scratch", dan kan je niet meer scratchen met het wieltje, maar kan je het nummer versnellen of vertragen. Als je toch niet scratched is dat veiliger, want als je er dan tegen aan stoot, hoor je het vrijwel niet.
Ewout
 

Posted Thu 10 Jan 08 @ 1:39 pm
maar voor de mk2 moet je dan nog een geluidskaart aansluiten voor een extra cd speler en al aan te sluiten
 

Posted Fri 11 Jan 08 @ 1:54 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
pierref1 wrote :
maar voor de mk2 moet je dan nog een geluidskaart aansluiten voor een extra cd speler en al aan te sluiten


de mk2 heeft een ingebouwde geluidskaart dus daat hoef je niets op aante sluiten.

onno
 

Posted Sun 20 Jan 08 @ 4:04 pm
Maar je kunt op de ingangen van de mk2 wel cd spelers of draaitafels aansluiten als je timecode wilt gebruiken ;-)
Ewout
 

Posted Sun 20 Jan 08 @ 4:29 pm


(Old topics and forums are automatically closed)