Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ-SkinResizer 2.4 Probleem (InternalMixer 1440x900 gezocht)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik wil graag de standaard InternalMixer skin resizen naar 1440x900.
Als ik dit volgens de tutorial doe gaat alles goed, maar wanneer ik hem dan in VDJ importeer krijg ik een melding dat de resolutie van de skin groter is dan mijn beeldscherm, en dat is dan dus ook zo...
De breedte van de skin is wel goed maar de hoogte is dus te groot.

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe of is er toevallig al een InternalMixer skin beschikbaar met een resolutie van 1440x900.

Even off-topic: Ik vind de "Skins"-pagina op deze website niet erg duidelijk.
Volgens mij zou het beter zou zijn als je skins zou kunnen selecteren op basis van resolutie.


Alvast hartelijk bedankt!
 

Posted Wed 02 Jan 08 @ 12:17 pm
Ik heb geen ervaring met de skin resizer, dus hiermee kan ik je niet helpen.
Je kunt wel even op de skin download pagina kijken. Als je klikt op een van de 2 "VDJ4-Theme...", staan hieronder weer meerdere skins in de verschillende resoluties. Bij beide zit tenminste 1 skin voor de opgegeven resolutie.
Ewout
 

Posted Wed 02 Jan 08 @ 3:04 pm
Die had ik inderdaad al gevonden!
De versie van Muzza ( http://www.virtualdj.com/addons/skin.html?id=3721 ) komt het meest in de buurt van de InternalMixer Skin, en deze gebruik ik dan ook al een tijdje.
Bij deze skin mist echter de EQ en de Channel Faders, en bovendien is de crossfader wel heel erg klein uitgevoerd.
De maker heeft het middenstuk dus leeggelaten zodat je deze naar eigen smaak in kunt vullen, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen...

Toch bedankt voor je reactie en mocht niemand een oplossing hebben dan probeer ik het nog wel eens in het Skins forum ;-)
 

Posted Wed 02 Jan 08 @ 4:35 pm


(Old topics and forums are automatically closed)