Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Error 16 of 21 bij het opstarten van virtual dj console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

williewHome userMember since 2007
Hallo,

Ik heb me net een mk2 aangeschaft en geinstalleerd op pc enzo. Als ik de dj console wil opstarten komt erop : Er is een nieuwe versie beschikbaar en het eerst volgende wat erop komt is : Protection error 16 of 21.
Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Vriendelijke groeten


W.
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 6:12 am
Alle protection errors hier melden. Vul ook even je serie nummer, die je bij je console gekregen hebt, hier op de site in, via de knop "modify my profile".
Houn er ook rekening mee dat de Hercules dj console versie van VDJ alleen werkt met een aangesloten dj console.
Ewout
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 7:00 am
williewHome userMember since 2007
Met mijn protect error 16 in te geven op de door jouw gegeven link ben ik precies niet veel soeps mee. Als ik men serienummer wil ingeven komt erop dat die al ingebruik is :s. Ik heb een aangesloten dj console.

Willem
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 8:35 am
RaZZleHome userMember since 2005
tweedehands console? zo ja, ff de vorige eigenaar z'n profiel hier laten verwijderen denk ik..
 

Posted Sat 29 Dec 07 @ 3:54 am
Heb je die console 2de hands gekocht (zoals razzle reeds vroeg). Dan is je serienummer waarschijnlijk reeds in gebruik. Neem dan even contact op met de vorige eigenaar, die dient via e-service een bericht te sturen dat zijn licentie overgezet moet worden naar jouw account.
Ewout
 

Posted Sun 30 Dec 07 @ 2:06 pm
williewHome userMember since 2007
Dit heb ik ondertussen al kunnen oplossen

Bedankt! !

Willie
 

Posted Mon 31 Dec 07 @ 2:34 am


(Old topics and forums are automatically closed)