Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: BCD3000 probleem op vista. [ Raar! ]

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dag,

Laatst is mijn brander eruit gevlogen ( Dus hij herkende hem niet meer ). En dus heb ik hem teruggebracht naar een winkel. Nu vervolgens werkt alles weer.

Alleen werkt nu mijn Behringer BCD3000 niet meer. ( Midi Controller ) ik heb de drivers die op de cd staan geinstalleerd in compatibiliteitsmodus geinstalleerd al meer dan 10x.

Ik werk met het programma 'virtual dj' en heb dus in de config aangegeven bij 'Midi setup mijn apparaat geselecteerd en op activate gedrukt. En mijn driver dus audio als 'BCD3000 asio'

Niks werkt. Het plaatje blijft met een rode rand erom heen staan. Het heeft daarvoor dus toen hij nog niet terug was geweest allemaal nog gewerkt.

Kan iemand mij hier helpen.

[ Graag geen vragen met, ga ermee terug, want het zal toch makkelijk op te lossen moeten zijn ]

[ Wat er nog meer fout is: Als ik virtual dj open de demo. Kan ik niks afspelen in deck A en B terwijl dat wel eerst kon. Ik heb nieuwe asio drivers geinstalleerd van de website. Maar als ik het config scherm open van asio3000bcd dan zegt hij 'Error in Asio driver'.
Niks werkt meer :(, op traktor LE BCD3000 editie werkt alles gewoon goed zelfs ook met de BCD3000 erop. Dit lijkt me dus echt iets fout wat in virtual dj zit. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? of de juiste instellingen wat ik moet doen? ]
 

Posted Tue 18 Dec 07 @ 9:36 am
Is er op de Behringer site geen nieuwere versie van de driver te vinden dan degene die je op cd hebt? Download even de laatste driver en installeer deze.
Als in VDJ het nummer niet speelt, heb je een geluidskaart geselecteerd in het config menu dat niet aangesloten is, of niet de juiste drivers heeft.
Ewout
 

Posted Wed 19 Dec 07 @ 11:41 am
Het werkt weer, ik heb een dag alles gedaan wat ik kon en bedacht heb :P
Hoe het gebeurd is weet ik niet meer, heb nog 1 probleem. Maar dat stel ik in een nieuw topic. ;)

Alvast bedankt.
 

Posted Tue 25 Dec 07 @ 5:03 am


(Old topics and forums are automatically closed)