Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Echo!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Wie weet hoe je dat instelt dat als je de echo aandoet, en je stopt het nummer of je doet met de cue dat het echo effect blijft doorgaan net als op een echt mengpaneel?
 

Posted Tue 11 Dec 07 @ 8:00 am
Om dat efect te krijgen is er een aparte plugin "Echo out", deze is alleen te downloaden door professional edition users.
Ewout
 

Posted Tue 11 Dec 07 @ 11:35 am
Maakt niet uit ik heb alle effecten al ;).
 

Posted Wed 12 Dec 07 @ 1:39 am
Als je de software goed vind gebruik dan geen illegale versie. Hierdoor kan je een site ban krijgen, daarnaast hebben we je e-mail adres en je ip adres.
Met een legale versie krijg je ondersteuning en ondersteun je zelf de ontwikkeling van de software. Zou jij het leuk vinden als je werk niet betaald zou worden?
Ewout
 

Posted Wed 12 Dec 07 @ 12:02 pm
Ik zou ook graag de legale versie in huis halen, maar ik vind nergens een zaak waar ze vdj verkopen :s

Verkopen ze dat in Antwerpen?
 

Posted Mon 24 Dec 07 @ 2:40 am
Dat is geen excuus, je kunt VDJ heel makkelijk hier van de website kopen en alle Numark dealers verkopen Numark Cue.
Ewout
 

Posted Mon 24 Dec 07 @ 11:05 am
jpkeHome userMember since 2007
hey, ik ben vanplan voor virtual dj te kopen maar heb een paar vragen: -zijn de updates gratis?
-zit alles al in vdj software? skins, effectjes enzo?
-werkt het goed samen met de bcd3000 van behringer?
ik heb de trail geprobeert en virtual dj is echt te gek.
grtz.
 

Posted Tue 25 Dec 07 @ 3:00 pm
Hi,

ik heb een nieuw een nieuwe dj console Mk2 gehad van de kerst. en ik weet onderhand hoe die allemaal werkt...
maar ik wil de echo hebben voor mijn microfoon. ik heb de legale versie. maar dan moet je een proffesionale lid zijn.
ik wil alleen de echo. dat vind ik leuk. zou iemand mij daarmee kunnen helpen??

Groetjes,

Dj Jammie
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 6:30 am
@jpke,
Je kunt met de bcd3000 VDJ bedienen. Dit kan je ook testen in de demo versie

De updates van VDJ zijn tot nu toe gratis geweest (ik heb VDJ in 2003 aangeschaft en heb meer dan 20 versie upgrades gratis gehad). Of dit in de toekomst zo blijft is niet met zekerheid te zeggen, ik vermoed het wel, maar dat is geen garantie. Zie het zo: Je betaalt voor wat er nu beschikbaar is, wat een prima product is met veel functionaliteit, iedere upgrade is meegenomen. Daarnaast als je nu een nieuwe auto koopt en volgende maand komt een nieuw model uit, krijg je deze "upgrade" ook niet gratis ;-)

Als je VDJ aanschaft, krijg je via de mail een serie numemr, deze voer je hier op de site in (via de knop modify my profile). Dan is gelijk de download van de volledige versie beschikbaar. Dit is VDJ met de standaard skins en effecten. De overige skins en effecten kun je dan downloaden hier van de website.

@DJ Jammie, je hebt inderdaad een officiele DJ console versie. Dit is een gratis versie die bij je console zit. Hierin zitten een aantal restricties (die hier op de website ook te vinden zijn, zie hier). Dit betekent oa dat je beperkt effecten en skins kan downloaden. Voor de overige skins dien je te upgraden naar de pro versie. Als een pro gebruiker jouw dat effect geeft, zal die a niet werken en b, kan de pro gebruiker zijn licentie kwijtraken (het is namelijk illegaal). Wil je dus meer, kan je met korting upgraden naar de pro versie zie hier
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 7:12 am
dan is een echo wel duur zeg, dan moet je eerst een pro lid zijn omdat ik een echo wil =P
 

Posted Wed 26 Dec 07 @ 10:53 am
DJ Jammie, watje zegt klopt niet. Degene die de vraag stelde heeft geen licentie. Dat zou betekenen dat hij de demo gebruikt. In de demo zit het echo effect niet. Daarnaast werkt de demo maar 20 dagen.
De volledige versie heeft nog wel meer voordelen dan alleen het echo effect ;-)
Ewout
 

Posted Sun 30 Dec 07 @ 1:35 pm
Geen licentie maar toch wel Djos Delay en alles in de full-version :). Trouwens, ik verkwansel mijn tijd niet meer aan Virtual DJ, maar aan het echte werk met de Pioneers :D.
 

Posted Fri 25 Jan 08 @ 9:01 am
Is het dan ook mogelijk om van de versie die bij mijn dj control mp3 van hercules zit up te daten naar die nieuwe versie 5.0?
mvg
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 6:07 am
skuurbiers wrote :
Geen licentie maar toch wel Djos Delay en alles in de full-version :). Trouwens, ik verkwansel mijn tijd niet meer aan Virtual DJ, maar aan het echte werk met de Pioneers :D.


Heb je die Pioneers ook gestolen, net als de VDJ software die je gebruikt?

Daarnaast vraag ik me af of dat het "echte werk" is. Dat ik begon te DJ en draaide vrijwel iedereen nog met platen. Ik begon met de Denon 2000 cd spelers (begin jaren 90) en iedereen vond het onzin, want het "Echte werk" was het draaien met platen. Nu jaren later, draaien alle grote djs met cd's (meestal inderdaad de Pioneer cdj serie). Ik begon in 2001 met het draaien met de computer en weer vond iedereen het onzin, want het "Echte werk" was het draaien met platen of cds. Daarnaast kun je naturlijk met je Pioneers VDJ besturen (via timecode cds). Ik kan nu video draaien met een setup die vele malen goedkoper is dan dat ik de dvj-s van Pioneer zou aanschaffen.
Ewout
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 9:23 am
djkarliboe wrote :
Is het dan ook mogelijk om van de versie die bij mijn dj control mp3 van hercules zit up te daten naar die nieuwe versie 5.0?
mvg


Je kunt upgraden naar de pro versie met korting, je krijgt dan de laatste versie van VDJ (5.0 rev6). Zie hier voor meer info
Ewout
 

Posted Sun 27 Jan 08 @ 9:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)