Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: koptelefoon etc....

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo.
Ben nu al tijdje aant kloten met virtual dj en heb een paar vragen.....

Hoe kan je een 2e track luisteren als je eerste loopt....

Heb al op div forums zitten kijken maar kom er niet uit...

Lees 2e geluidskaart of y split halen of usb koptelefoon...


Nou heb ik dit laatste gedaan maar krijg het niet voor elkaar.....

Nou gebruik ik een ilegale versie ( gelukkig) maar wil er wel 1 kopen...

Staat bij saturn voor 89 euro met zo,n hardware mixer en vdj programma .....
Staat er ook 1 voor 249 euro
verschil kon de verkoper me niet uitleggen evenals koptelefoon probleem...


Met zo,n externe mixer kan je natuurlijk wel extra koptelefoon inpluggen lijkt mij

wie heeft er tips en helpt mij op weg....

alvast bedankt


ps mischien iede om nederlandse tips uit te wisselen met wat alle knopjes betekenen en mp3 te ruilen hehe

groetjes marco....
 

Posted Sat 01 Dec 07 @ 4:55 am
wiel-e-waal1968 wrote :

Nou gebruik ik een ilegale versie ( gelukkig) maar wil er wel 1 kopen...


Marco, op een illegale versie krijg je geen ondersteuning. Deinstalleer die versie, download hier van de website de demo. Bevalt je die versie, dan kan je VDJ aanschaffen of bijvoorbeeld kiezen voor een DJ console, met bijgeleverde VDJ console editie.
Ewout
 

Posted Sat 01 Dec 07 @ 9:01 am
Ok maar dan bij die console kun je dus gewoon de volgende track voorluisteren, neem ik aan?
 

Posted Sat 01 Dec 07 @ 1:38 pm
Ja dat is mogelijk zowel bij de console versie als bij de professional versie. De demo versie van VDJ die je hier van de site kan downloaden is een volledig werkende professional versie, die 20 dagen werkt. In deze demo kun je dus ook voorluisteren.
Ewout
 

Posted Sun 02 Dec 07 @ 6:54 am
toppie... ga hem voor mn kerst halen , die mk2 denk ik nu alvast oefenen.... bedankt man
 

Posted Sun 02 Dec 07 @ 11:34 am
Heb vandaag tijd en ben demo aan het proberen maar begrijp niks van het 2e nummer luisteren , staat dat hier ergens uitgelegd?
 

Posted Mon 03 Dec 07 @ 2:18 am
Ik denk dat je aan 2 bronnen wel wat hebt: het "mixing lessons" forum hier op de website en de gebruiksaanwijzing die je hier van de website kan downloaden. Als je echt een vraag hebt, probeer dan wat meer details te geven over wat er niet werkt, wat je wilt weten en wat je precies al gedaan of geprobeerd hebt. Om zo in het wilde weg informatie te gaan geven slaat waarschijnlijk de plank mis en kost erg veel tijd.
Ewout
 

Posted Mon 03 Dec 07 @ 12:39 pm


(Old topics and forums are automatically closed)