Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: kapoios na me voithisei re pedia....

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

kalimera sas k kalos sas vrika.exo egkatastisei tin ekdosi 5.5 tou virtual dj k exo to eksis provlima..eno pezei kanonika molos pao na kano egrafi ola ta mixarismena komatia patontas to start recording mou leei apo kato to eksis:record error cant open mp3 encoder..

na sas po pos prin liges meres ekana format to pc k to ksanaegatestisa..k apo tote exo ayto to provlima.gnostos mou pou to dokimase se diko tou pc den eixe kanena apolitos provlima..parolo pou to apegkatestisa 2-3 fores k to ksanaevala mou vgazei pali to idio sfalma..

sigxoreste me an den evala to topic stin sosti thesi alla eine i proti fora pou mpeno edo mesa k den mporesa na diavaso ola ta sxetika logo viasinis..apla prepei na to diorthoso.sas eyxaristo gia ton xrono sas k sigxoreste me an sas kourasa
 

Posted Thu 15 Nov 07 @ 10:58 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Kane ena search sto PC sou (i katebase to apo to internet) kai bres to arxeio lame_enc.dll Meta valto sto "Taeggrafamou/VirtualDJ/Plugins" kai eisai etoimos.
 

Posted Thu 15 Nov 07 @ 4:36 pm
file eyxaristo..prin lavo to minima sou vrika mesa sto programma mia epilogi pou elegeergostasiakes rithmisis k ola ok tora..eyxaristo!!!me tin eykeria mporo na kano mix video alla den mporo na ta kano antigrafi se dvd h vcd..mipos ksereis ti prepei na kano?
 

Posted Thu 15 Nov 07 @ 7:42 pm


(Old topics and forums are automatically closed)