Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nog steeds zwart beeld!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Het komt steeds vaker voor dat als ik VDJ open heb staan, dat het beeld plotseling gewoon op zwart beeld springt.

Hier is dan verder ook niks tegen te doen, dan alleen de pc opnieuw op te starten.

Het ligt iig niet aan de resolutie van VDJ, deze heb ik afgestemd op het beeldscherm.

iemand toch nog een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? het is namelijk echt irritant!!

alvast bedankt,

Baco
 

Posted Sun 30 Sep 07 @ 11:20 am
klik rechtsboven is op de maximaliseren vierkantje, het kan mischien daar aan liggen.

Albert
 

Posted Sun 30 Sep 07 @ 12:17 pm
heb dit een aantal keren geprobeerd, maar nog steeds springt die soms op zwart beeld, waardoor ik dus nog steeds niks kan,

verder geen oplossingen hiervoor?

Barry
 

Posted Sun 14 Oct 07 @ 12:07 pm
Hoe staat je energiebeheer ?

Zet eens alles op NOOIT.
 

Posted Sun 14 Oct 07 @ 2:48 pm
Naast bovenstaande tips is de belanrijkste: Gebruik VDJ in full screen mode, met een skin die dezelfde resolutie heeft als je scherm. Gebruik dus niet een 800*600 skin op een 1024*768 scherm.
Ewout
 

Posted Wed 17 Oct 07 @ 4:40 pm
alle bovenstaande tips heb ik aan gewerkt, maar toch springt die nog steeds op zwart beeld, en kan echt helemaal niks...esc helpt niet, ctrl+alt+del haalt niets uit...alt+tab niks....ik kan alleen maar resetten.

Ik heb VDJ + MK2 opnieuw geistalleerd, maar het helpt allemaal niet, en dan moet ik vanavond ook nog draaien ook nog....HELP HELP, wat kan ik hier toch aan doen......

de ene keer springt die op zwart na 2 minuten, de andere keer pas na drie kwartier..

Barry...in afwachting...
 

Posted Fri 19 Oct 07 @ 3:07 pm


(Old topics and forums are automatically closed)