Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: Tccd please help!!!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Geia sas paidia.

Meta apo psaksimo evdomadon sto forum kai para poles dokimes den katafera na doulepso to virtual dj me time code cds.
Exo xathei kai mperdeftei entelos.Den douleuoun me tipota.
Exo tin Audiotrak Maya 44usb card kai exo dokimasei kai tis ekdoseis 4.x kai tin nea version 5 tou virtual dj.
Thelo na to doulepso me ta Pioneer cdj200.
Please opoios douleuei ta timecode cds as rixei mia diafotisei giati apo ta tutorials den vrika akri.
Mipos ftaiei i karta?
Tha itan mipos kalytero na paro to virtual vinyl?

Please help
 

Posted Fri 07 Sep 07 @ 7:54 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
...."psaksimo evdomadon sto forum kai para poles dokimes"...
ego xreiastika 5 lepta.
Loipon anti na grapso ego grapse esy edo ti exeis kanei na doume ti kaneis lathos.
 

Posted Fri 07 Sep 07 @ 9:36 am
Loipon opos eipa

Exo 2 pioneer cdj200 kai exo katevasei ta timecodes for cdj100/200
Dokimazo to virtual dj 2 me tin Maya 44usb card, asio driver 2.8.5 kai tis exeis rythmiseis:

Rythmiseis asio-usb contro panel 5.0.0:

USB Tab - Device: Maya44, checks in Output and Input, Sample Rate: 44.1kHz, Resolution: 16bit
ASIO Tab - ASIO Resolution: 32 bit, System performance: Rapid, Apilacation priority: Normal
Controls Tab - Monitor: mute, Input+output: high volume

Rythmiseis sound setup:

Inpout: timecodes
Output: External mixer
Sound card: Asio driver


Timecode configuration:

Cd
Mode: Smart
Lead time: 500
Pitch sensivity: 100
Clear sound: checked
Invered stereo: checked
Ola ta alla unchecked


Aytes einai oles oi rythmiseis pou ekana.

Thanks paidia
 

Posted Sat 08 Sep 07 @ 12:53 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
ek protis opsis fainontai sosta, exo ta idia.... peripou, ektos apo drivers poy exo 2.55 (ala den nomizo na ftaiei ayto)
Ta inputs pou ta exeis terma mallon sou paramorfonoun to sima, ego ta exo terma kato (leitourgei san gain den kleinei entelos)... kanto etsi i dokimase kana dyo grammes (sta 2-3/10) (kai kane auto-config meta)
Epeiseis to invert stereo den prepei na einai checked ektos an EXEIS ANAPODA TA KALODIA SOY.... elexe ta.

Ta prasina led sta inputs tis maya anaboun otan paizei to cd me ta timecodes ?
Sto Tc setup fainetai i kymatonorfi ? mia prasini kai mia kokkini (left-right channel ?)
Tin maya tin syndeeis panta sto idio usb ? ekei poy tin ekanes egkatastasi, (allios den douleyei)
 

Posted Sat 08 Sep 07 @ 4:11 pm


(Old topics and forums are automatically closed)