Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Info over virtual DJ software....

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

BarrybePRO InfinityMember since 2007
Beste mensen

Ik heb me zo pas geleden een MK2 console gekocht maar daar zat een standaart virtual dj software in maar nu wil ik een up to date versie en legaal versie hebben... Mijn vraag is de persoon van de winkel had tege mij gezegt van als je dit koopt de console dus dan kan je de virtual dj pro aan de helft van de prijs krijgen is dat waar ???

Zoja hoe en waar kan ik die dan bestellen of kopen?

Als het niet waar zou zijn waar kan ik die software ergens kopen enige winkels die virtual dj pro
verkopen ???

Graag meer info hierover

Groetjes
steve
 

Posted Sun 01 Jul 07 @ 3:11 am
SENSORHome userMember since 2007
Dat vraag ik me ook af...
 

Posted Sun 01 Jul 07 @ 1:19 pm
BarrybePRO InfinityMember since 2007
I hoop 1 van de forum admins eens te horen krijgen over hoe ik aan die virtual dj pro legaal software kan komen. Probleem is ik heb geen credit card dus ik wou hem via de site kopen maar dat gaat blijkbaar niet ik zag wel iets van bank wire ofzoiets maar ben niet zeker wat ik moet doen

Graag meer info.......

steve
 

Posted Sun 01 Jul 07 @ 11:43 pm
Steve,
je kunt vdj hier op de site aanschaffen. Je kan ook een korting krijgen als je reeds een Hercules Mk2 hebt, zie hier voor meer info.
Je hebt echter wel een credit card nodig. Als je deze niet hebt, is er vast wel iemand in je kennissen kring of familie die er een heeft.
Wil je niet met credit card betalen, dan kan ve Numark Cue in de winkel aanschaffen. Dit is dezelfde software. Nadeel is dat je bij deze aanschaf geen korting krijgt.
Ewout
 

Posted Mon 02 Jul 07 @ 5:10 pm
BarrybePRO InfinityMember since 2007
Ewout

bedankt alvast voor de goeie hulp alleen vroeg ik mij af ik ben aan kijken op de site en daar staat iets van :

DJConsole MK2 / DJControl MP3 users
€40 discount for DJConsole MK2 / DJControl MP3 customers
Virtual DJ is available for you for only €199

Is dat deze waarvan ik korting op de software krijg ? Mischien ga je zeggen het staat er tog bij maar ik wil gewoon zeker zijn daarom vraag ik het nog eens ff. want het is tog tenslotte 200 euro voor het program eh.

btw klein vraagje nog ik had van een dj gehoord dat hij vdj 4.6 heeft ? is het dan ook die laaste nieuwe dan of is het gewoon via gratis updates dat je telkens kan gaan halen via de site als je de software eenmaal gekocht heb?

Mvg
steve
 

Posted Tue 03 Jul 07 @ 2:23 pm
BarrybePRO InfinityMember since 2007
beste

iemand anders die mij hierin kan helpen ofzo wat ik hier op de vorige als vraag stelde ?

please please ik wil snel eentje kopen hehe

thanks
steve
 

Posted Thu 05 Jul 07 @ 12:19 am
BarrybePRO InfinityMember since 2007
~~BUMP~~

Wil graag een antwoord hebben op deze vraag ewout of een ander moderator.

thanks
steve
 

Posted Thu 05 Jul 07 @ 4:13 pm
Als je een DJ Control MP3 of MK2 hebt, betaal je 199€, normaal kost VDJ 239€, maar je krijgt korting.

VDJ 4.6 is nog niet uit, we zitten nog maar aan 4.3 ;)

Je krijgt via gratis updates altijd de laatste nieuwe versie
 

Posted Thu 05 Jul 07 @ 6:05 pm
BarrybePRO InfinityMember since 2007
van erum

Hartelijk dank voor je snelle reactie


groetjes
 

Posted Thu 05 Jul 07 @ 8:43 pm
van erum wrote :


Je krijgt via gratis updates altijd de laatste nieuwe versie


Dit soort uitspraken niet doen. Tot nog toe zijn alle updates van VDJ gratis geweest voor full version users. Of dat in de toekomst zo blijft is niet zeker en dat weet alleen het vdj team.

De normale prijs is inderdaad 239 euro, dus klopt het dat je 40 euro krijgt als je gebruikt maakt van de upgrade van de console naar de pro versie (voor 199 euro). Je krijgt dan versie 4.3. 4.6 bestaat inderdaad niet.
Ewout
 

Posted Thu 05 Jul 07 @ 10:40 pm
BarrybePRO InfinityMember since 2007
Beste moderators

Ik heb zelf nu ook al ondervonden dat ik als ik muziek afspeel dat er soms niet altijd gekraak is ook op de console en daar in de config heb ik hem gewoon op soundblaster audigy 4 gezet en alsnog hoor ik dit

moet ik iets speciaals daarvoor checken of instellen. want dit is wel egt iets wat je niet mag hebben tog niet als je aan het draaien ben :S

daarom twijfel ik nog een beetje ligt het aan het programma of aan de console of wat ?

heb je dit probleem dan niet als je een full legal programma hebt ? want ik heb zelf een cafe taverne ik had voor te testen ff een crack van gedownload ja sorry dat ik het zeg maar ik zeg het gewoon eerlijk en ik kan dat niet voor mijn zaak met illigaal software beginnen dus ik wil het zeker kopen maar ik wil gewoon weten hoe komt dat ik dat gekraak en ruis storingen op de fader en eq knoppen bass trebble high heb ? zijn daar oplossingen voor of instellingen.. Je begrijpt ook wel waarom het niet kan he dit situatie als je aan het draaien ben

Graag meer info over dan ben ik egt overtuigt het te kopen

Groetjes
Steve
 

Posted Fri 06 Jul 07 @ 1:05 pm
Is je console aangesloten op een powered usb hub?
 

Posted Fri 06 Jul 07 @ 1:19 pm
BarrybePRO InfinityMember since 2007
van erum

Ik denk het wel het is een usb kabel die ik heb erbij gekregen en die steekt vanachter in de pc dus op het moederbord...

waarom?

heb je geen msn adress ofzo? veel gemakkelijker om te praten

groetjes
steve
 

Posted Fri 06 Jul 07 @ 3:57 pm
Geen crack gebruiken. Hier zitten wat adders in onder andere het afspelen van een brom op maximaal volume, wat een aantal al opgeblazen speakers heeft opgeleverd. Met een crack krijg je geen ondersteuning. We weten dan namelijk ook niet of het door die aangepaste versie komt of door wat anders.

Als je plops en tikken ervaart, kijk dan in deze post.

Als je een laptop gebruikt is het aan te raden om een powered usb hub te gebruiken, zoals eerder reeds genoemd is. Dit is een los kastje die je op je pc aansluit en deze heeft dan (meestal) 4 usb aansluitingen, een soort verdeelstekker dus. Je moet hier echter wel een hebben met een adapter, zodat het kastje zijn eigen voeding krijgt, ipv uit de usb bus van je laptop.
Ewout
 

Posted Mon 09 Jul 07 @ 11:50 pm
Hij heeft me al toegevoegd op msn, en ik heb 'm al verdergeholpen met zijn problemen, hij zal VDJ aankopen zodra hij iemand vind met een credit card;)
 

Posted Tue 10 Jul 07 @ 8:10 pm
jbc1971PRO InfinityMember since 2010
hallo ik ben stefaan aangenaam iedereen, nu mijn vraag luid dus ik draai met cd players DN-S1200 2*
NU IK HEB DE VERTUAL PRO NU DUS ALLES GAAT PRIMA MA JUIST VB:NA EEN U OF 2 BEGINT HIJ TE FLIPPEN KOM IK GEK VAN.
waarom ja mijn bpm die is rat uit zen balans ik rijg men 2 overeen stemmende bpm niet meer goe
zelf alles draaid gelijk bv blokjes en naalden en toch loop het niet in beat al geen kanten meer

IS ER HIER IEMAND DIE ME KAN ZEGGEN HOE OF WAT IK DOEN MOET

GR DJ SPYTRIP


PS EN EVENTUEEL HANDLEIDING IN NEDERLANDS
 

Posted Sat 21 Aug 10 @ 12:47 pm
jbc1971PRO InfinityMember since 2010
Nu nog een vraag vertual pro das knap alle tot bepaald punt bij me

maar nu zou ik graag met vertual en men DN-S1200 CD PLAYERS
gaan werken met de cd's zelf en niet via pc je muziek gaan opzetten en hup weg nee
met bestaande cd's player in en starten en dat de vertual ook mee wekt
help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat moet ik doen om tot dit resultaat te bekomen
wie kan er me helpen met men vraag
gr DJ SPYTRIP
 

Posted Sat 21 Aug 10 @ 12:59 pm
jbc1971 wrote :
Nu nog een vraag vertual pro das knap alle tot bepaald punt bij me

maar nu zou ik graag met vertual en men DN-S1200 CD PLAYERS
gaan werken met de cd's zelf en niet via pc je muziek gaan opzetten en hup weg nee
met bestaande cd's player in en starten en dat de vertual ook mee wekt
help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat moet ik doen om tot dit resultaat te bekomen
wie kan er me helpen met men vraag
gr DJ SPYTRIP


mijn vlaams is een beetje roestig, maar ik begrijp dat je vdj wilt combineren met een losstaande unit?
je kan met denon units niet schakelen tussen midi en losse componenten zonder dat er geluidsuitval is.
hier is eerder ook al iets over gemeld door een gebruiker van een denon deck. je gebruikt of de midi of los component.
als je hiertussen wilt schakelen valt het geluid weg. denon zou voor 3500 met een firmware uitkomen waarmee wel geschakeld kon worden, maar dit zou je zelf even moeten uitlopen.

wat betreft je eerste probleem, probeer de latency iets te verhogen, mogelijk heb je dan minder problemen
 

Posted Sun 22 Aug 10 @ 5:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)