Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ Console MK2 met Virual DJ - Tijd Code Vinyl

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

Ik heb 2 vraagjes.
Ik heb een Hercules DJ Console MK2 en gebruik Virual DJ op PC en Traktor DJ 3 op de MacBook Pro Intel Core 2 duo en ben opzoek naar Tijd Code Platen. Weten jullie misschien welke merken Tijd Code Vinyl ik met mijn Hercules DJ Console MK2 kan gebruiken en welke goed zijn, misschien websites van het merk.
Leveren jullie ook Tijd Code Vinyl van diverse merken.

Ik heb hier wel wat voorbeelden maar tot nu toe kan niemand mijn vraag beantwoorden.

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12652

http://mixvibes.com/new/pageeng/page.php?x=mv6vinyl


Het 2de is dat een vriendin van mij kort geleden een Behringer BCD2000 heeft aangeschaft.
Daar geldt eigenlijk het zelfde verhaal voor, alleen weten we niet of het mogelijk is om met de Behringer BCD2000 Tijd Code Vinyl te gebruiken.
Zo ja, welke Tijd Code Platen kan je met de Behringer BCD2000 gebruiken en welk zouden jullie aanraden of hebben jullie zelf ervaring mee.


MvG

Jordie Segers
 

Posted Wed 24 Jan 07 @ 2:43 am
Alleen de timecode's van Virtual DJ zelf kun je gebruiken met Virtual DJ.
Deze kun je hier aanschaffen.

De tijdcode's horen bij een bepaald programma, niet bij een controller;)

P.S.: je hebt alleen timecode vinyls nodig als je met draaitafels wilt gaan werken, ik zag dit nog nergens staan:)
 

Posted Wed 24 Jan 07 @ 6:19 pm
jetseHome userMember since 2006
wat van erum zij is niet helemaal waar.
ik heb een timecode vinyl van clubsound en die doet het wel.

groetjes jetse
 

Posted Tue 30 Jan 07 @ 2:10 pm
Er zijn een aantal andere vinyls die (gedeeltelijk) werken met vdj. Hiervan is echter de werking niet gegarandeerd en je krijgt hierop ook geen ondersteuning. Er zijn er bijvoorbeeld, waarbij de needledrop het niet doet, of waarbij de back tracking niet nauwkeurig is.
Voor het beste resultaat, neem de vdj of Numark cue time code vinyls.
Ewout
 

Posted Fri 02 Feb 07 @ 6:04 pm
Weet niet zeker of het op dit deel vh forum thuis hoort, maar ik heb heb net een MacBook aangeschaft en nu wil ik VirtualDJ erop laten draaien. Echter niet met de Hercules Console, maar met een Mackie d2 Pro als 'console'.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Zo ja, kan hij/zij wat tips/tricks geven over hoe het 't beste kan worden aangesloten?

Ik ben benieuwd of dit al werkt namelijk....

grt,
Henk
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 4:39 am
Kijk even in het speciale Mac forum, hier zitten een aantal Mac experts, die je waarschijnlijk het antwoord kunnen geven. Ik denk echter wel dat het werkt, want het is een midi controller.
Ewout
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 7:37 am


(Old topics and forums are automatically closed)