Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Heb hulp nodig.... - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo iedereen,
wilde wel eens iets nieuws proberen en kocht virtual dj, het gaat hier over versie 3.2
aangezien ik helemaal nieuw ben in dit wereldje zouw wat hulp handig zijn...
dus als er hier al "pro's" zijn die mij zouden wat helpen met mijn muziek keuze enz...
alvast bedankt
 

Posted Thu 05 Oct 06 @ 9:35 pm
Als je Virtual DJ koopt, krijg je normaal 4.0;)
Vul je serienummer in in je profiel, zodat we werkelijk zien dat je het gekocht hebt;)

Muziek keuze is iets persoonlijks, misschien vind jij Hardcore geweldig, of techno, trance, house? Of klassiek?=)
Vertel ons dus eerst even welke muziek jij geweldig vind;)

Als je informatie zoekt om te mixen, dan moet je kijken in het "Mix Lessons" forum;)

P.S.: Solarius, dan moet je beter niets posten;)=) Ik vind het ook best wel raar dat ie 3.2 heeft:P Als je een gekraakte gebruikt krijg je geen ondersteuning op dit forum!! En je account word geblokt!
Download de trial(kies 4.0) even, kijk als het je bevalt, en koop VDJ;)
 

Posted Thu 05 Oct 06 @ 9:52 pm
hahaha das een goei haha :'D 3.2 gekocht hahaha... ooooh ik kan ni meer.

(Ja sorry voor de stomme reactie maar ik wist ni wa schrijven)
 

Posted Thu 05 Oct 06 @ 9:53 pm
Waar heb je die VDJ versie gekocht?
Als started raad ik aan om de posts hier op het forum eens te lezen. Hier kun je een hoop tips en handige trucs te weten komen.
Voor muziek keuze en tips kan je kijken in het music discussion forum. Algemene dj tips kan je vinden in het "mix lessons" forum.
Ewout
 

Posted Thu 05 Oct 06 @ 9:55 pm
ik heb het gekocht in de koopjes in een speelgoed winkel(dreamland) in een winkelkarretje met koopjes voor 2 euro, dus nee ben niet van het krakergenre....
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 4:27 pm
en p.s. heb nergens code moetn invoeren :s heb ik te doen met een kopie???:s
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 4:28 pm
en over die dj hulp, ik heb gekeke maar vind het engels gedoe wat moeilijk, weet er iemand een liedje waar een lekkere beat inzit???dan kan ik het downlaodn
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 4:32 pm
VDJ koop je niet voor 2€ hoor;)
Het kost het 60-voud ervan;)
Heb je een link naar die advertentie, want ik denk dat er hier toch wel iets misgegaan is;)

Wat versta je onder "lekkere beat", house muziek is (dacht ik) het makelijkst om te mixen.
ardtieboy wrote :
een lekkere beat inzit???dan kan ik het downlaodn

Ik hoop dat je legaal download? Ik ga hier geen politietje spelen, maar houd goed in het achterhoofd: als je ergens wilt gaan draaien, moeten je liedjes legaal gekocht zijn(of je moet het alleszins kunnen bewijzen)! Anders hangt er een fikse boete boven het hoofd!
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 5:23 pm
Helemaal eens met van Erum hierboven.

Misschien is de versie uit de rommel bak een e-jay versie. Deze is echter stokoud uit de tijd van Atomix mp3 (2001 ?).
Ieder housachtig nummer uit de top 40 is makkelijk te mixen. In het music discussion forum staat een hele goede thread over house nummers.
Ewout
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 6:22 pm
'Ik heb net een antieke auto gekocht.. kan iemand me vertellen hoe ik moet autorijden..'
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 6:43 pm
tis maar voor te zeveren met wa paul zei ik had het niet op ardtieboy
, niet slecht bedoeld hoor, ik hou mij aan de regels (don't worry)
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 8:02 pm
ok mensen, ik heb er niets over opgezocht gewoon gekocht, en ja ik download legaal, en trouwens tis mmaar voor privé gebruik, maar kan iemand mu een paar namen geven?
alvast bedankt voor al jullie hulp
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 9:16 pm
en van erum, ik heb het gekocht in een doosje in een winkelkarretje bij allerlei domme spelletjes, met een kaartj : ALLES AAN 2 EURO
dus mensen IK BEN GEEN MISDADIGER, IK HACK NIET, IK DOWNLOAD NIET ELEGAAL, BEN GEWOON EEN JONGEMAN DIE WAT ANDRS WOU DAT ALLEEN GAMES
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 9:18 pm
Oké, ik geloof je, maar ga morgen even naar de Dreamland om te vragen waar je Serienummer is;)

Namen geven ga ik hier niet doen, zoek even op Google bij "House", daar vind je wel wat, ook in online store's zoals Juno vind je wel wat.
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 9:22 pm
ok van erum bedankt voor je begrip, heb respect voor je ;) draai je al sets?? of is het alleen privé gebruik?
 

Posted Fri 06 Oct 06 @ 9:42 pm
@arti:

volgens mij ben je genept. wie kan er nou een vdj versie aanbieden voor 2 euro??
ok stel dat het pakket wat je gekocht hebt, echt is.. dan moet je de serial gewoon registreren en kun je altijd gratis upgraden nar de laatste versie. zit er helemaal geen serial bij of werkt je serial niet.. dan heb je gewoon een illegale versie gekocht. Als dat zo is zou ik ff een belletje plegen naar B.R.E.I.N. daar zullen ze met alle plezier een bezoekje brengen aan de verkopers van het pakket.

het kan aan mij liggen hoor, maar als ik vdj aangeboden krijg vor 2 euro, terwijl het op de site 239 euro kost... dan moet er toch een lampie gaan branden of niet????
 

Posted Sat 07 Oct 06 @ 11:43 am
jongen men verkoopt Vdj nergens alleen op de site. En zeker niet voor 2 euro. Het zal wel zoon prehistorische automix zijn. En is die serial zo belangrijk. Als hij er niet bij zit en de mensen van de winkel hebben het niet. Dan is het geen VDJ.

 

Posted Sat 07 Oct 06 @ 12:18 pm
Ik ben wel nieuwsgierig welke versie het nu is. ardtieboy, kan je aangeven welke versie het is. Post desnoods even wat er op die doos staat.

Voor house lijstjes kijk hier

@cannonball: brein zal niet helpen, dat is een stichting die opkomt voor de rechten van de muziekindustrie (platen labels, artiesten etc). Deze doen dus niets aan illegale software, hier dien je de bsa voor in te schakelen
Ewout
 

Posted Sat 07 Oct 06 @ 4:50 pm
kan ik via vdj dubbele mp3 bestanden zoeken en verwijderen
 

Posted Tue 17 Aug 10 @ 3:10 pm
Hoi,

hier had je beter een nieuwe post voor aan kunnen maken ipv een 4 jaar oude te reanimeren. Voor de volgende keer....

Er is geen script voor. Je kunt wel, als je een dubbele tegen komt, met de rechter muisknop op het nummer klikken, dan op File Operations en dan kiezen voor Delete. Uiteindelijk ruim je dan ook op, maar het duurt iets langer.
 

Posted Tue 17 Aug 10 @ 6:44 pm
95%