Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: CUE POINT"S

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,
Wie kan mij uit de brand helpen?
vdj is the shit, ma ik heb een console mk2 gekocht maar ik kan maar 1 cue point maken, de knopen doen het verder helemaal niet!
Wat moet ik nu doen?
ik heb de laatste driver geinstalleerd en heb al een nieuwe console gekregen, hercules zegt dat het een software probleem is!
 

Posted Fri 12 May 06 @ 2:31 pm
Wat ik me kan herinneren van de dj console (de mijne ligt ergens op zolder in t stof) is dat je een knop hebt waarmee je kunt schakelen tussen de drie effecten en drie cue point. Je dient deze in de stand "Cue point" te zetten. De knoppen 1,2,3 zijn dan de drie cue points. Ik denk dat je het maken / opslaan van de cue points alleen met de muis kunt doen. Het oproepen gaat dan via de 1,2,3 toetsen.
Ewout
 

Posted Fri 12 May 06 @ 7:35 pm
ik zet mijn cue point met de muis, dat gaat toch stukken beter
 

Posted Fri 12 May 06 @ 8:55 pm
Wie o wie kan mij helpen,
de cue knoppen 123 doen het niet, led brand wel op van de cue!
ik heb het op een andere computer geprobeerd maar doet het nog steeds niet!
Ik vind het wel balen want vdr werkt die prima, en waarom de muis gebruiken als je een console hebt?
Het zou echt relaxt zijn als iemand mij kan helpen!
 

Posted Mon 15 May 06 @ 3:47 pm
Ik kan ook geen mapper downloaden omdat ik geen professionele gebruiker bent, kaniemand mij toch de mapper van de dj console mk2 naar mijn email sturen?
slam_nl@hotmail.com
 

Posted Mon 15 May 06 @ 3:49 pm
als je nog garantie hebt vlug opsturen naar hercules....
 

Posted Mon 15 May 06 @ 5:58 pm
bronsgeest, stop met het zeuren om plugins, dit is illegaal. Als je hiermee doorgaat wordt je van de site ge-banned evenals degene die jouw de effecten (=mapper) stuurt.

Daarnaast lees eerst de antwoorden die gegeven worden eens goed. De knoppen op de console zijn om cue points op te roepen. Je zult deze dus eerst op moeten slaan, dit kan standaard dus niet met de console en je zult deze dus met de muis moeten zetten / opslaan. Zet dus bijvoorbeeld in een nummer 3 cue points. Speel het nummer af. Als je dan op 1 drukt springt het afspelen naar cue 1, als je op 2 drukt naar het tweede cue point enz.
Ewout
 

Posted Wed 17 May 06 @ 8:09 pm
Ja dat doet de console dus niet, ik kan ze wel opslaan met de console maar niet afspelen! Als ik via cue knop 123 indruk maak ik steeds nieuwe cue punten!

 

Posted Fri 19 May 06 @ 2:45 pm
Dat is vreemd dan lijkt het er op dat het opslaan en het afspelen is omgedraaid. We vreemd dat nog niemand anders dit gemerkt heeft. Post even een berichtje in het Hardware forum of stuur een berichtje naar eservice: http://www.virtualdj.com/contact/ (wel graag in het engels).
Ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen dj console mk2.
Ewout
 

Posted Fri 19 May 06 @ 8:22 pm
als je al cue pointen gemaakt hebt en je duwt op die cijfers dan maakt hij inderdaar nieuwe (juist evntjes getest) maar volgens mij zet iedereen zijn cue points met de muis want dat is makkelijker en je kan er meer zetten
probeer het gewoon eens met de muis en het zal je wel bevallen
 

Posted Fri 19 May 06 @ 10:03 pm
Ja daar heb ik niet zo veel aan! In de handleiding staat dat ik de cue-points ook kan afspelen met de dj console!
Wie o wie kan mij helpen want die lui van de hardware snappen er niks van!
 

Posted Sat 20 May 06 @ 6:24 pm
Let er wel op dat gie lui van de Hardware van de firma Hwercules zijn en dat de software gemaakt is door de firma Atomix productions (Virtual DJ).
Hercules kan nog zoveel in zijn hadleiding zetten als VDJ een andere werking heeft, dan heb je pech. Kijk dus even in de VDJ handleiding die in je program directory staat, of download deze hier van de website.
Ewout
 

Posted Sun 21 May 06 @ 6:37 pm
Probeer is met andere muisknop op en qpoint te klikken dat kan wel werken dat is een instelling
 

Posted Sat 10 Apr 10 @ 1:04 am
ik denk inderdaad dat dat het antwoord is waar hij 4 jaar op heeft gewacht
kijk even naar de laatste post datum voor je reageert
 

Posted Sat 10 Apr 10 @ 2:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)