Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virual dj 3.2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo, ik heb een paar dagen terug de hercules dj console gekocht en heb er VDJ 3.1 bijgekregen maar nu zie ik dat er een versie 3.2 bestaat maar als ik de update installeer zegt hij dat dit geen oudere versie is en dat ik dus de update niet moet installeren.
maar hoe kan ik dat nu wel doen ik heb VDJ 3.1 en wil 3.2 maar hij wil niet installeren??!!
heeft iemand nog zo een probleem of heeft iemand een oplossing ervoor??

alvast bedank en Greetz DJ IbiziX
 

Posted Mon 28 Nov 05 @ 9:46 pm
 

Posted Tue 29 Nov 05 @ 8:53 pm
GixxerHome userMember since 2005
Hoikes , ik heb een probleem .
Ik heb me ee paar weken geleden een dj conslote aangeschaft en virtual dj naar 3.2 geupdated maar nu heb ik een format moeten doen en wil terug updaten maar hij zegt dat ik de 3.2 al heb.
Ik heb die gehad ja maar die ben ik kwijt sinds mijn format. kan iemand me helpen aub ?
 

Posted Thu 15 Dec 05 @ 3:35 pm
Gixxer,
stuur even een berichtje naar e-service. Zij zorgen dat je VDJ3.2 opnieuw kunt downloaden. Zorg dat je altij een backup van je bestanden hebt. Brand je data geregeld naar cd/dvd. Dit voorkomt opnieuw downloaden met alle wachttijd van dien.
Ewout
 

Posted Thu 15 Dec 05 @ 5:21 pm
Aloha,

Toen ik mijn MK2 aansloot, heb ik eerst alleen de software voor de MK2 geinstalleerd. Nadat deze waren geinstalleerd gaf deze zelf al aan dat er update voor was Hierna heb ik pas V-DJ 3.1 van de cd-rom geinstalleerd en ook deze gaf direkt een update aan. Binnen 5 minuten was alles geinstalleerd en werkte direkt.

Volgens de autoinstaller software van Hercuels installeert deze beide tegelijk, mogelijk dat dit dan ook het probleem veroorzaakt. Persoonlijk met dit soort software installeer ik eerst de hardware drivers en dan pas de software, misschien dat dit jullie probleem ook zo oplost.

Succes
 

Posted Thu 15 Dec 05 @ 10:13 pm
lyon nlHome userMember since 2005
hey ik ben nieuw hierow en ben nu bezig met dat programma te downloaden.. heb je daar nog wat speciaals voor nodig of kan ik gewoon me muziek erin pleuren en mixen :S:S
 

Posted Mon 19 Dec 05 @ 5:48 pm
VDJ downloaden? demo ofzo zeker??
want mensen die een crack gebruiken horen hier niet thuis op het forum!!
 

Posted Mon 19 Dec 05 @ 5:50 pm
Ik dacht toch dat je nu een internetversie kon downloaden tegen gereduceerde prijs?

Ik heb daar wel een vraagje over: is dat nu de pro versie of een standaard versie? Staat ergens standaard installation dus dat verwart mij een beetje. Als ik het goed voorheb bestaat er een hercules DJ concole versie (die heb ik) een standaard versie en een pro versie. Ik zou graag naar de Pro versie willen gaan.
 

Posted Mon 19 Dec 05 @ 6:18 pm
Hangbuikzwijn,
er zijn 4 versies van VDJ.
- De eerste is een versie in een doos. Hierin zit een geprinte handleiding en VDJ op cd. Daarnaast heb je met deze versie de beste ondersteuning. Deze kun je in muziek winkels kopen en bestellen hier op de site
- Pro versie. Dit is dezelfde versie als boven, deze krijg je echter niet in doos, maar kun je downloaden van de site, na betaling. Je krijgt dan een persoonlijke download link. Deze versie wordt ook wel "Special internet offer" genoemd
- DJ console versie, dit is de demo versie, zonder tijdslimiet. Deze wordt bij de dj console geleverd
- Demo versie. Deze is gratis en kan hier op de site gedownload worden. Deze werkt maar 20 dagen.

Zie voor meer info hier:
http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

Ewout
 

Posted Mon 19 Dec 05 @ 8:28 pm
met mijn console versie kun je alles behalve nieuwe apparatuur aansluiten
de rest werkt allemaal.
 

Posted Mon 19 Dec 05 @ 9:44 pm
een nadeel aan de console versie is dat je home edition user bent en niet pro dus je kunt minder downloaden

 

Posted Mon 19 Dec 05 @ 9:45 pm
De console versie ondersteund ook geen video op apart scherm, enekel in een window op het (hoofd) scherm.. En voor zover ik weet kan je met de cosole verie ook geen andere audio interface gebruiken voor >2 aparte kanalen.. (behalve de DJC dan..)
 

Posted Tue 20 Dec 05 @ 4:11 am
Hallo,
Ik zou heel even mijn ongenoegen willen uiten.
Ik heb meer dan genoeg geld betaald aan mijn hercules dj console, zodat ik mij muziek kan mixen en voorbeluisteren. Dit laatste kan spijtig genoeg niet om dat ik (en excuseer mij voor de volgende uitdrukkingen) VERD**** NIET DE PRO VERSIE BIJ DIT KL*** PROGRAMMA HEB GEKREGEN, EN IK VERTIK HET OM NOG EENS ZO VEEL EURO'S HET RAAM UIT TE GOOIEN OM MIJ DE PRO VERSIE VAN DIT PROGRAMMA AAN TE SCHAFFEN! ZE MOETEN IN HET VERVOLG DUIDELIJK OP DE VERPAKKING ZETTEN WAT EN WAT NIET MOGENLIJK IS MET DE BIJGESLOTEN SOFTWARE!!!!!!!


 

Posted Mon 02 Jan 06 @ 7:46 pm
cvroonen,
ik ben het helemaal met je eens je betaalt voor de dj console en dan kun je niet voorbeluisteren maar dat staat op de verpakking van wel
maar je moet begrijpen dat je er geen programma cadeau zal bijzitten van 124 euro
 

Posted Mon 02 Jan 06 @ 10:26 pm
cvroonen,
ik begrijp je frustratie. Dit zou je echter op de Hercules website moeten zetten. Hercules heeft een uitgeklede versie van VDJ bij zijn consoles gestopt en wel op de doos gezet dat je kan voorafluisteren terwijl dat niet zo is. Je moet dus niet boos zijn op VDJ, zij leveren alleen een product aan Hercules, maar op Hercules zelf.

Daarnaast zou je voor dat je wat aanschaft eerst wat kennis op kunnen doen, naar het product dat je aan wilt schaffen. Als je hier op de site had gekeken had je nog een heel stel gebruikers gezien met hetzefde probleem. Ook op andere sites staat het bol van ontevreden gebruikers. Je had de console dan niet kunnen kopen, of ipv de mp3 control de Hercules dj console mk2.

Daarnaast kun je niet verwachten dat bij een usb controller van €99 er een software pakket van €124 erbij zit. Als je een scanner koopt bijvoorbeeld zit er ook vaak een trial versie of een uitgeklede versie van een foto pakket bij.
Ewout
 

Posted Mon 02 Jan 06 @ 11:01 pm
Heb de doos gezien en er staat niets op over de mogelijkheid van voorbeluisteren. Welke tekst heb je het over?.

De control MP3 is enkel een controller en heeft dus helemaal niets te maken met de software functies..

Ten slotte nog maar eens.. Je koopt een hardware apparaat en krijgt er als BONUS een (uitgeklede) versie van een DJ programma bij. Dus niet gaan zeuren als je dacht voor $99 een programma wat op zich al duurder is heb kunnen kopen..
 

Posted Tue 03 Jan 06 @ 11:48 pm
Dit kan mss een heel rare (lees stomme) vraag zijn...

Ik heb daarstraks een 2dehands DJ control MP3 + VDJ 3.1 gekocht...
Ik heb alles geïnstalleerd zoals het moet, na de installatie van VDJ vraagt hij de serial, ik geef die in... Programma start, zegt dat er een update is en of ik nu ja of nee klik, daarna krijg ik " protection error 16"

Waar kan da aan liggen? Verkeerde serial? Ben ik int zak gezet daar de lieve verkoper? Doe ik iets verkeerd?
(serial staat op een briefje, handgeschreven maar duidelijk met streepjes tussen de karakters ****-****-*****)

Vrij frustrerend... :(
 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 3:27 pm


(Old topics and forums are automatically closed)