Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wie kent????

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

SalvaPRO InfinityMember since 2003
De proffesionele HORECA mp3 spelers zoals Encore, Xenon, Pro Digital etc.

Waarom is er nog geen software die door mijn oma bediend kan worden maar ook voor de Dj een hot item is, en dan natuurlijk wel een waar we onze eigen mp3tjes in kunnen afdraaien.

Atomix lijkt er het dichtst in de buurt te zitten, Enige minpuntjes: 1. het programma is nog niet tochscreen ready (laten we eerlijk zijn zo'n toetsenbord ziet er toch nie uit!)
2. de dynamics zijn slecht (die auto gain moet echt verdwijnen) 3. de recordcase moet nog iets beter functioneren met een eigen playlist.


Op deze manier wil elke club en of bar\restaurant wel zo'n atomixmp3.
 

Posted Thu 28 Nov 02 @ 3:52 pm
En de automatisch mix functie??? staat toch ook niet echt op peil. Trouwens, moet het niet "Dutch" forum zijn???
 

Posted Sun 29 Dec 02 @ 2:20 pm
ikkeHome userMember since 2003
Ik ben ook eerder voorstander voor 'dutch' ;)

En die automix: ik denk niet dat het eenvoudig is zoiets echt op peil te brengen. Wat beats gelijkschekalen enzo lukt wel, maar dan kan je enkel techno et alia gebruiken. Meer groovy tracks vallen uit de boot. Elke DJ weet toch dat er geen eenduidige manier is om je tracks te mixen? Die horeca-automixers (niet dat ik er ooit al mee gewerkt heb, maar wel al gehoord en gezien) doen toch meestal ook niet veel meer? Autofade en beat-mixing. Of niet?

Greetz, Ikke
 

Posted Fri 03 Jan 03 @ 8:35 pm
Het zou cool zijn moest het programma zo slim zijn om de "rustige" stukken uit een liedje te herkennen, er een loop van te maken en dan te beatmatchen, uitfaden over een "rustig" stukje van het volgend liedje. Klinkt beetje onmogelijk want echt goed zal het nooit worden maar het is misschien al een begin. FinalScratch herkent bijvoorbeeld al "rustige" stukken (die optie heeft een bepaalde naam maar ik kan er nu niet opkomen), het zou leuk zijn mocht Atomix die optie kunnen combineren met zijn Automix Functie. Mocht dat lukken zal elk café storm lopen voor dit programma. Of loop ik hier nu echt van stapel???

GnoedeL
 

Posted Fri 03 Jan 03 @ 8:48 pm
janvvHome userMember since 2002
www.dj-matic.com

Het biedt wel niet de geavanceerde mixmogelijkheden die atomix heeft, maar voor een horeca zaak is dit ideaal. Op de bowling waar ik regelmatig ga werken gebruiken ze dit.

Ik heb er echter geen idee van wat dit kost. Ik denk dat het met een abonnement service is (gezien je maandelijks een update van de nieuwe nummers krijgt).
 

Posted Thu 09 Jan 03 @ 9:24 pm
MR-PDHome userMember since 2002
Misschien is Alcas iets voor je??

http://www.alcas.nl/indexn.htm

Heeft ook wel niet de voordelen van Atomix maar komt aardig in de richting. Krijgt er een pc bij en LEGALE mp3!!

Maar voor de prijs heb je iedere maand wel een nieuwe legale versie van Atomix!!

Mzzlss
 

Posted Sat 11 Jan 03 @ 12:06 am
hallo allemaal ik heb een american audio radius 2000 maar weet er iemand soms hoe ik mijn knoppen kan veranderen van samplers enzo hoop dat u mij kan helpen
 

Posted Thu 24 Jan 13 @ 4:39 pm
Een nieuw record: Een 10 jaar oude zombie tot leven gewekt met een vraag die niets met het onderwerp heeft te maken.

Maak je even een nieuwe aan?

[Topic closed]
 

Posted Thu 24 Jan 13 @ 5:28 pm


(Old topics and forums are automatically closed)