Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Foutmeldingen tijdens laden van (video) bestanden
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik heb virtual dj op mijn thuis PC en mijn studio muziek PC geïnstalleerd.
Beide systemen synchroniseren met mijn NAS waarop ik al mijn muziek bewaar.

Afgelopen week kwam ik erachter dat VDJ op mijn studio muziek PC foutmeldingen geeft bij het laden van, in dit geval veel videoclips. Ik heb er ruim 10.000 in mijn bezit, waarvan er een aantal wel gewoon laden en een flink aantal dus niet.
Wanneer ik VDJ gebruik op mijn thuis PC en ik dezelfde videoclips laad, gebeurt dat ook gewoon.
Het bestand wordt geladen en kan afgespeeld worden.
Mijn eerste conclusie is dat het dus niet aan de originele opname kan liggen.

Tweede controle is het bestand zelf op mijn studio muziek PC. Wanneer ik deze benader via Windows verkenner en afspeel met bv. media player, gebeurt dat ook gewoon.

Mag ik concluderen dat er ergens fouten zijn geslopen in de database?
Zo ja....
HOE vervang ik deze, dan wel repareer ik deze?
 

Posted Wed 23 Nov 22 @ 5:41 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Welke foutmelding krijg je te zien?
 

Posted Fri 25 Nov 22 @ 5:34 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Opgelost.
Niet te geloven dit.
Al mijn bestanden staan op een NAS en bij het synchroniseren van de NAS naar mijn muziek PC een klein jaar geleden een nieuwe aangeschaft, is er blijkbaar iets fout gegaan, waardoor bepaalde bestanden WEL en bepaalde nummers NIET gesynchroniseerd zijn. Het bestand wordt wel vermeld, maar moet dan (als bij een cloud opslag) nog fysiek gedownload worden OP mijn muziek PC.
Ben dus enkele dagen bezig geweest om alles te resetten en opnieuw OP mijn muziek PC te zetten, zodat ik niet afhankelijk ben van een internetverbinding wanneer ik ergens draai.
 

Posted Thu 29 Dec 22 @ 11:26 am