Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: beeldscherm resolutie voor pc en voor virtual dj apart aanpassen
ik heb al een 15jaar virtual djm begonnen met de hercules mk2 controller die ik nog steeds heb en functioneertm laatste wat ik aangeschaft heb is een hercules deejay trim 4 en 6m ook nog steeds tevreden van maar loopt volgens mij op zen eind met windows 11 in aantocht, ik heb deze ondertussen ook al op 4 andere en reeds verouderde pc en laptop gehad, nu is er sinds gisteravond iets veranderd als ik virtual dj open doe dan laadt de skin in een formaat dat groter is dan de resolutie van het scherm
resolutie is al vanaf het begin op nieuwe scherm van samsung ingesteld op 1920 x 1080m de skin heeft evenwel een andere resolutie maar op dit scherm 27inch vindt ik de skin ideaal, maar nu opent die de skin in resolutie waardoor er maar 1/5e van de skin zichtbaar is,
Ik heb windows 10 pro maar kan nergens via instellingen of apparaatbeheer de resolutie aanpassen naar hoe t was, best frustrerend want met andere skins loopt hij tragerm heb dpc latency checker zodat hij toch stabieler zou blijven maar zoekfunctie is hopeloos en staat het scherm stil.
Heeft er iemand een oplossing om resolutie terug aan te passen zodat ik zowel mijn pc kan gebruiken en zoals eerst ook virtual dj kon gebruiken zonder handmatig resolutie aan te passen, had ook al een resizer tool geprobeerd maar resultaat is alles behalve geslaagd en de skin creator gaat nooit hetzelfde resultaat gevenm ik kan zelfs de skin die ik had niet meer terugvinden tussen de downloads,
 

Posted Mon 25 Oct 21 @ 6:37 pm
Probeer eens via de combinatie de control toets en het muiswiel .
 

Posted Thu 25 Nov 21 @ 1:56 pm