Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe de Stop-knop activeren (staat niet op mijn skin) of begin van een lied markeren?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb een Hercules RMX2 controller en notebook VDJ8 (laatste versie) onder WIN10.
In VDJ 6.0 in combinatie met mijn vorige laptop en RMX was het mogelijk om altijd naar het begin van een nummer te gaan door gewoon op de STOP-knop te drukken op de console.

De RMX2 heeft geen STOP-knop en wanneer je een (verkeerd) cue point ingesteld hebt en je die opnieuw wil instellen wil je meestal wel naar het begin van een nummer gaan. Door op de STOP te drukken is dit het makkelijkst en hetgeeen ik gewoon was om te doen.

De helpdesk raadt me aan een hotcue in te stellen voor elke song. Maar voor 10.000 liedjes in mijn database zie ik dat manueel eigenlijk niet zitten.
Een batch-taak hiervoor bestaat wellicht niet? Of toch?

Is er geen pad-button die de STOP-functie activeert, dat lijkt me nog het meest makkelijke. Of zijn er nog andere suggesties?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,
Christoph
 

Posted Mon 26 Dec 16 @ 9:01 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Een skin (zoals de standaard skin) gebruiken waar de stop knop op staat?
De rmx2 heeft ook 2 knoppen om verder of terug in het nummer te zoeken, daarmee kan je natuurlijk ook weer naar het begin gaan.

Of via opties->controllers zou je 1 van de knoppen kunnen toewijzen aan stop_button
 

Posted Mon 26 Dec 16 @ 9:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)