Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: V 8.2 b3523 geeft problemen.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb voor de afwisseling weer eens een andere PC moeten kopen. Ik heb VDJ succesvol geïnstalleerd en ben wat aan het proefdraaien. Ik heb ook mijn settings aangepast zodat de pitch NIET automatisch werkt. Tot mijn verbazing, ondanks het uitschakelen van alles wat maar in de verte op automatisch pitch instellen lijkt, gaat VDJ steeds weer de pitch aanpassen. Wat doe ik verkeerd? v 8.2 b3523
Ook vliegt VDJ er regelmatig gewoon uit. Net nog een vdjedit die ervoor zorgde dat het programma crasht. Heb daarom de originele video en klank weer gekoppeld. Dit werkte even opnieuw maar nu flikkert het beeld tussen video en groen en vliegt vdj er weer uit. Ik krijg het beeld van mijn desktop en vervolgens na 2 tellen springt vdj weer aan. De spelers zijn weer leeg en ik moet eerst laden.
Het valt me op dat het weer nieuwjaar gaat worden en er nu van alles fout loopt. HELP!!!
 

Posted Wed 21 Dec 16 @ 9:33 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
De optie autoBPMmatch regelt het automatisch synchronizeren van de bpm tijdens het laden.
De optie smartPlay regelt het automatisch synchronizeren wanneer op play gedrukt word.

Gebeurd het crashen van vdj telkens bij dezelfde video?
 

Posted Thu 22 Dec 16 @ 9:33 pm


(Old topics and forums are automatically closed)