Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geluid gaat van hard na zacht en weer hard en serial nummer ontbreekt

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo.

ik heb een PROMIX400u2 en een hercules controller mp3 le
ik laat me geluid via de mengpaneel lopen (usb) en nu gaat het geluid op en neer hard zacht hard zacht wat kan je hier aan doen via pc zelf hoor je het wel normaal

ik heb gisteren de hercules controller mp3 le gekocht en nu zit er geen serial code bij wel de drivers hoe kom ik aan mijn serial code





 

Posted Sun 29 Nov 15 @ 12:40 pm
Voor de Promix: Stuur je niet te hard in? Dat kun je controleren via de voorafluistering. Zorg dat je niet in het rood komt op de mengtafel. Digitaal geluid en rood is meestal foute boel.

Voor de Hercules: Nieuw of 2e hands? Bij een nieuwe kun je de winkel aanspreken, bij 2e hands kun je de vorige eigenaar vragen of hij/zij de registratiecode heeft. Heeft hij/zij die niet, dan kun je alleen een Controllerversie of de Infinityversie kopen. Heeft hij/zij die wel maar al geregistreerd, dan kun je wel werken, maar niet registreren op de site.
 

Posted Sun 29 Nov 15 @ 8:15 pm
de controller is nieuw

en ik weet dat je her geluit niet in het rood moet laten komen en dat doe ik dus ook niet
 

Posted Sun 29 Nov 15 @ 9:07 pm
Besten,

ik weet niet als het volgende probleem opgelost kan worden maar wil de vraag toch even stellen.
Is het mogelijk om de tonen HI, MID en LOW in te stellen op total kill? Ik werk met de pioneer ddj-sb.
Alvast bedankt!
 

Posted Wed 02 Dec 15 @ 11:55 am
Nick,

niet alle fabrikanten zetten de serial-code op dezelfde plek. Meestal staat deze op het CD-hoesje, maar sommigen plakken hem ook aan de onderzijde van de controller. Je serial-code ziet eruit als XXXX-XXXX-XXXXX, dus 2 blokjes van 4 en 1 blokje van 5 tekens. Is hij echt nergens te vinden, dan zou ik toch de winkel, waar je de controller hebt gekocht, eens aanspreken.
Voor wat betreft je geluid: Het kan zijn dat de gain in VDJ te hard staat. De software heeft een limiter ingebouwd. Als je, op je scherm, de gain te ver open zet, grijpt de limiter in en krijg je een "pompend" geluid. Standaard is VDJ echter zo ingesteld dat je nummer bij het inladen wordt gescand en de gain zo instelt dat dit wordt voorkomen. Dat zou je dan handmatig moeten hebben uitgeschakeld. Laatste idee zou zijn dat je mixer niet in orde is.

@user10500688: ik heb je vraag in je andere post beantwoord. Zou je je vraag a.u.b. 1x willen stellen en niet inbreken op een andere post? Deze post gaat over iets anders dan jouw vraag.
 

Posted Thu 03 Dec 15 @ 11:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)