Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Record knop op interface?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hi,
ik heb net mijn eerste controller gekocht en na wat spelen met de demo versie besloten een plus license aan te schaffen. Ik heb ook vdj 7 geprobeerd en daar heb je op je beginscherm (interface?) de optie record staan boven je library. In vdj 8 lukt het me tot nu toe alleen maar om te recorden via settings > record en dan blijft dat schermpje ook hinderlijk in beeld. Ik neem vaak korte stukjes op om terug te luisteren en dat werkt niet echt lekker op deze manier. Ik heb geprobeerd met de skin van vdj 7 te werken, dan zie je de record optie wel staan maar er gebeurd niks als je erop klikt. Ook de handleiding geeft hier geen uitleg over. Is het mogelijk om een start/stop button voor recorden te plaatsen ergens op het scherm in VDJ8?

Thanks!
 

Posted Sat 31 Jan 15 @ 9:05 am
Hoi,
dat is inderdaad de manier. Je hoeft dat venster alleen niet open te laten staan. Je opname blijft doorlopen als je dat venster sluit. Ben je klaar met opnemen, dan open je Opties opnieuw en stop je de opname.
Nu kan ik niet zien welke controller je hebt, maar als deze manier te lastig voor je is, dan kun je overwegen een knop op je controller te mappen (programmeren) om als Record-knop te werken. Uiteraard verliest die knop dan wel zijn huidige functie. Om daar meer over te weten te komen, kun je eens kijken in de >>handleiding<<, vanaf pagina 81.
 

Posted Sat 31 Jan 15 @ 6:37 pm


(Old topics and forums are automatically closed)