Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Functies ontbreken op controller.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Bij VDJ7 was er de mogelijkheid om de verschillende schermen via de controller te switchen. Browser, Sampler ,Mixer, Effects. Dit werkt niet meer.
 

Posted Wed 25 Jun 14 @ 6:57 am
Klopt. Heb ik ook.
Ik ben nog aan het uitzoeken hoe te mappen (dat moet gewoon simpel kunnen met KeyLearn) want ik mis ze ook een beetje......
 

Posted Wed 25 Jun 14 @ 8:21 am
Vanavond eens ff ingedoken: De browser is standaard zichtbaar, dus die knop heeft geen functie meer. De sampler-knop werkt, de mixer niet, maar is waarschijnlijk skin-afhankelijk. De routine om de effecten op te vragen is spoorloos, maar dat komt waarschijnlijk omdat die in bijna elke V8-skin in de decks is verwerkt. Die kun je met je effect-select-knoppen aardig doorzoeken.
Probleempje is nu dat de controller is gemaakt in samenwerking met Atomix toen er zelfs nog geen plannen waren voor V8. Omdat dit heel anders werkt hebben die knoppen hun functie (deels) verloren. Ik ga eens kijken of ik ze ergens anders aan kan koppelen.
Wat wel storend is is dat de knoppen Parameter 1 en 2 precies andersom werken dan aangegeven of ingebouwd in een skin. Dat heb ik nog niet voor elkaar, maar dat komt nog... ;)
 

Posted Wed 25 Jun 14 @ 5:37 pm


(Old topics and forums are automatically closed)